Jag & Alexa

Vet ni vem Alexa chung är? :) en utav de absolut hetaste stjärnorna just nu! skådespelerska och tvpersonlighet ifrån England.

Jag och Alexa Chung har/hade samma stylist! Hah, det ni ;) Det är väl ganska häftigt? :) Jag jobbade nämligen med Steph som hon heter under videoinspelningen i London i somras och hon är även stylist för Alexa. Dessutom är ju Alexa mycket känd för sin klädstil och toppar ofta "bäst klädd-listorna" i alla modemagasin runt om i världen. Nu jobbar jag ju inte med Steph regelbundet som Alexa då hon ju bor i London tyvärr.
dessa skor från Topshop i London har Steph valt ut åt mig. De liknar Alexas skor på den övre bilden. Riktigt snygga på även om bilden är dålig.
ja, lite kanske det syns iallafall nu när ni är medvetna om det...

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Men du är så mycket sötare ! Man blir lycklig av att se dig Alice ! :)

Postat av: Anonym

Åh du är så himla underbar Alice!

Du tar åt dig av alla kommentarer och det märks verrkligen att du vill göra en så bra blogg som möjig. Och din blogg är verkligen världsbäst! Det spelar ingen roll om du för en dag inte bloggar så mycket för du tar alltid igen det, o så blir man ännu gladare när man får ett inlägg.

Ville bara att du ska veta att jag tycker att du verkar som en jättefin och helt fantastisk person. You are my idol! ;)

2009-09-15 @ 17:13:12
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg Olivia Eliasson som sjöng Living On A Prayer i NickStar i Visby :)

2009-09-15 @ 21:22:57
Postat av: sofie

supersnygga kläder, som alltid på dig (:

2009-09-15 @ 21:45:39
URL: http://freeak.blogg.se/
Postat av: mollie :)

får du alla kläder eller? :)

vart hittar du dina kläder?! :)

PUSS

2009-09-19 @ 08:28:44
Postat av: mollie :)

jag älskar den senaste bilden på dig!

byxdressen :) vart finns dom?! :)

pussar på dig alice!

2009-09-19 @ 08:32:37
Postat av: J

Älskar din byxdress du har på nedersta bilden Alice! Söt och snygg.

2009-09-24 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback