Favvo

Får mycket frågor om mina kläder, smycken. Mitt utseende helt enkelt.
Så jag tänkte försöka skriva något litet om detta ämne och plocka godbitar ur min garderob lite oftare...
Ett utav mina absoluta favoritarmband (jag är en riktig armbandstjej) kommer ifrån dyrberg/kern ( det danska märket). Det är så enkelt, stilrent och så snyggt. Passar till allt! Finns flera olika färger. Jag har det i vitt, brunt och svart. Ett grymt tips om ni vill ha något som passar till allt och som kan bäras varje dag. Både till vardags och till fest.


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Skitsnyggt armband!

Jag är också en såndär riktigt armbandstjej! Det är sååå kuuuul & sååå snyyygt!

Postat av: Evian

Hej! du har jo god smak som alltid men...

Jag har läst nånstans att du håller på att spela in en platta. Stämmer det? Kan du inte skriva lite om det. Vad ska det bli för typ av musik?

2009-09-30 @ 11:02:17
Postat av: J

Hej Alice, jag undrar samma sak som Evian. Vad händer med din platta? Vad för typ av musik? När kommer den släppas?



Skitsanygga armband och du har en snygg fin style när det gäller fashion! ;) Lagom stylat: snyggt, sött, fint, coolt.



Var stolt över dig själv. Älskade din styli9ng när du sjöng "Fighter".

2009-09-30 @ 11:26:28
Postat av: Linnea Gröning

Du har alltid så sjuuukt fina kläder och smycken sötnos! :')

2009-09-30 @ 12:52:26
URL: http://thistimes.blogg.se/
Postat av: Karolina

Guud, va fiint! vart har du köpt det? :D<3

2009-09-30 @ 13:05:05
Postat av: sofie

sjukt fint (:

2009-10-02 @ 22:21:55
URL: http://freeak.blogg.se/
Postat av: alice

Sjukt fin blogg! :)

2011-10-05 @ 18:10:05
URL: http://nybom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback