ES3MU

Skulle ha varit på möte imorse men det blev inställt.. suck! Så när jag ändå var i stan och hade tid över tog jag ett litet besök hos min klass. Eller ja, min gamla klass. Eller nej, jag går i es3mu bara det att jag pluggar hemifrån! Jaja, saksamma. Jag hälsade på! Mycket trevligt och det gick plötsligt upp för mig att jag saknat dem. Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit tänka på det förrän nu.
Den enda bilden jag hittade... från 2an tror jag!? Right?
Jag har haft en skön hemmakväll... Kollat på idol :) Vad tycker ni?
Jättegammal bild, haha!
Foto:Kim Svedberg

Kommentarer
Postat av: Lina

Jon skulle gått vidare istället fär Camilla!

Mariette är sjukt duktig!

2009-10-03 @ 06:32:54
Postat av: Lina

heej jag har frågestund på bloggen nu skulle bli jätte glad om du ställde en fråga:)

Postat av: Emilia Kostenniemi

Jaa idol är alltid hur kul som helst! :) Alla är riktigt duktiga!

2009-10-03 @ 09:58:19
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Cammila!! <3

2009-10-03 @ 10:52:53
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är sådär. Står inte ut med Mariette som alla andra verkar gilla. Har ingen favorit direkt.. Vad tycker du då? :)

2009-10-03 @ 11:32:31
Postat av: Bimpan

Ja surar för att inre Rasmus I får va med. så nu sitter jag här och surfar runt om förra årets idoler för jag nog saknar er och för att ni nog var bättre ni lyste verkligen upp förra hösten. Usch vad jag är höstdeppig...

2009-10-03 @ 12:32:30
Postat av: Agnes

Kul sista bild!

2009-10-03 @ 12:50:33
URL: http://happydayz.blogg.se/
Postat av: Marcus 13 år

Hej Alice!

Kommer du ihåg på Nickstar, när Olivia Eliasson sjöng Living on a prayer? Olivia sa till dej att hon känner en som heter Marcus och han röstade på dej för över 1000 kr! Det var jag som röstade på dej! :D

Tack så mycket för singeln förresten, den är jätte bra! Om du ser den här kommentaren, kan du nämna det i din blogg? Det skulle vara väldigt snällt om du gjorde det! ;) PS: Du är bäst!

2009-10-03 @ 19:38:42
Postat av: Gabrielle

Känns som att det är ett av dom tråkigaste startfälten hittills, men vi får väl se vad som händer framöver!

2009-10-04 @ 00:49:29
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/
Postat av: A

tjejerna är bra i år så jag hoppas att någon tjej vinner. alla killarna är väldigt tråkiga tyvärr

2009-10-04 @ 17:36:24
Postat av: emma

hej alice hoppas du har det bra!

om du har tid någon dag kväll eller morgon så får du gärna vara med på min lilla frågestund du kommer se bloggen :D det känns lite konstigt att jag frågar en riktig kändis alice svensson fastän att jag vet att du inte kommer kommentera på frågestunden, men jag skulle verkligen uppskatta det!



många varma kramar från emma!

2010-01-15 @ 23:49:58
URL: http://emmabalesic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej asså du e typ min idol !! du e så jävla bra alice ME LIKE !! <3 :D

2010-12-08 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback