Starstruck

Jag är hemma efter en fartfylld dag. Oja, skyndat oss är precis vad jag och Rasmus gjort hela dagen. Dagen har haft sina fina och mindre finns stunder om jag säger så. Men gigen är såklart alltid skithärliga! Tack alla ni som kommit till mina gig i helgen! :)

När jag kom hem satte jag mig på altanen och slappade. Då jag plötsligt hör " Mamma, ser du? Där är Idol-Alice!". Ni förstår jag har nya grannar. Jättesöta är de små liven, tydligen lite starstruck utav mig också har det visat sig,hihi. Skitgulligt tycker jag!



Hittade den här bilden på nyheter24.se
Bildtexten löd :Idol-Alice tillsammans med Andreas Carlsson.
Janet utbrister "Men va!? Vad hände med mig och Lili?"
ja det kan man undra? de bara "råkade" missa att det finns fyra personer på bilden och inte två? Eller?


Kommentarer
Postat av: Alina

haha nice:)



finns ny sångvideo i bloggen nu igen! :)

Postat av: Linn

Jag fick hem paketet idag med armbandet jag vann i din tävling. Ville bara tacka igen :)<3'

2009-05-18 @ 15:29:34
URL: http://linnstylee.blogg.se/
Postat av: Josefinefranzen.

alice. du är så underbar, hoppas jag får träffa dig snart igen.

2009-05-18 @ 21:15:51
URL: http://somjosefin.blogg.se/
Postat av: Kiet

Ärligt talat så fattar jag inte varför du inte fått skivkontrakt än.

Du är verkligen en skit duktig artist och en bra idol!

Många skulle vilja va som dig du är bäst alice har gillat dig sen oktober och kommer göra det livet ut! <3

2009-05-18 @ 22:36:50
URL: http://kietle.blogg.se/
Postat av: Kim

Håller med Kiet.

Visserligen har jag ingen aning om hur musikbranchen fungerar men ändå..

Du är helt fantastiskt, glöm aldrig det!

2009-05-19 @ 07:38:46
URL: http://kiimw.blogg.se/
Postat av: lisaa

Haha, Andreas Carlsson är visst tillsammans med alla Idol-tjejer nuförtiden. Det gick ju värst ryktet förut att han och Yasmina var tillsammans. Betyder det då att du och Yasmina också är tillsammans?

2009-05-19 @ 19:56:14
Postat av: Vilma Alices största fan

Fin bild Alice !<3 du sjunger bara bäst ! jag ville att du skulle vinna men en 2:a plats blir nog bra jag har en kompis som också älskar dig !<3 men du har jag bilddagboken jag tänkte om du ville se på min så har jag lite bilder på dig om det är okej ?JAG ÄLSKAR DIG SÅ MKT / många kramar Vilma Rylander Frästen så heter jag så här på Bdb Vvvvvvilma

2009-05-23 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback