Det värmer i hjärtat

Varje dag rasar den in en massa fina kommentarer på mina bloggar (har ju två stycken just nu). Det är så härligt att läsa dem, man blir så glad! Det är ju trots allt för er jag skriver så att få respons och tankar och ditt och datt är alltid väldigt uppskattat. Idag fick jag en kommentar som verkligen gjorde mig rörd. Helt underbart att få höra, det gör mig varm och lycklig i hela kroppen!




Kim : Jag brukar inte kommentera men idag känner jag att jag måste förklara för dig hur bra du är. För det är du verkligen!
Alice, jag beundrar verkligen dig. Du är verkligen min stora förebild. Att vara aktiv, utåtriktad och framförallt så ambiös som du är, är en dröm för mig.
Sedan att du varit med i idol och klarat av all press och till och med tagit dej till final! Jag vågar inte ens gå till audition...
Men jag känner hur jag utvecklats när jag läser din blogg. Så kanske någon dag står jag inför tusentals människor i globen och sjunger. Och då är mycket av de din förtjänst.
Jag vill egentligen bara säga; alice du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Lona

du är en bra människa alice!

Postat av: Linnea Gröning

Den där kommentaren stämmer rätt mycket in på hur jag känner också. Du är min stora förebild. Jag älskar att sjunga, men jag har alldeles för dåligt självförtroende för att våga söka ens. Musiken är en så himla stor del av mitt liv, och att sjunga, tänk om man va som du egentligen? Du är verkligen en jättebra förebild för folk, och jag hoppas verkligen du kommer komma jättelångt i din karriär och att du får uppfylla alla dina drömmar, du är fantastisk

2009-05-03 @ 15:23:24
Postat av: Karolina

Jag håller med Kim hel och hållet!

Du är verkligen bäst!

2009-05-03 @ 15:43:00
Postat av: Emelie B

Jadu. Det må jag säga, att det var en fin kommentar! ;)

2009-05-03 @ 15:59:38
URL: http://overweightbastard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow det måste vara rätt skönt att få en sån kommentar om sig själv. Du är en fantastisk person och en gudabenådad sångerska och en väldigt bra förebild. Du borde få ett bäst-stipendium av staten :)

2009-05-03 @ 17:26:15
Postat av: Shirley

Hittade din blogg igår och håller redan med Kims kommentar! ^^, Hittat en ny favvoblogg !

2009-05-03 @ 21:53:51
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin kommentar, den personen har verkligen så rätt. alice du är bra, du är bäst!

2009-05-03 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback