Bronzed

Tack Petré event och Make up Store för en härlig afton!


img_5431

Jag tog med min fina kusin Amanda. Det var första gången hon var på något sådant event så hon tyckte att det var jättespännande :) Synd bara att det regnade!

img_5452

Jag & Anna som alltid är lika trevlig. "får jag ta foto med dig till min blogg" frågade hon. "Absolut, då kan jag också passa på"  svarade jag, ha ha.

img_5457

Jag och Sara, Emelie och Emma från Caracola. De tjejerna har jag känns väldigt länge! Det var dock ett tag sedan jag träffade dem, så det var väldigt kul att få catcha up lite!

img_5476

Sibel hade med sig sin kompis Ida, de var på partyhumör :)

img_5430img_5477

På vägen dit och på vägen hem... jag börjar ana en trend, ha ha!

img_5478img_5479

Sedan åkte vi för att träffa och uträtta ett ärende med bröderna Palm.


Efter det slängde vi oss in i bilen nöjda och glada med kvällen och bilade hem mot lilla Hedesunda, så idag är jag hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fan varför omgås du med bröderna palm.det får du inte absolut göra alice.ett johan palm fan här!

2009-05-29 @ 16:06:27
Postat av: julia

är det någon som har slagit Sibel :O

Hennes arm set helt grönslagen ut ju...!

2009-05-29 @ 16:21:46
Postat av: Sissi

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg hos mig? =) Anmäl dig då i det här inlägget:



http://enligtsissi.blogg.se/2009/may/veckans-blogg.html#comment

2009-05-29 @ 17:22:31
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla gumman jag ryser:)..

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!

(jag småler istället(;)

GRAATTIS!!!!!

grattis grattis grattis:)

puss

2009-05-29 @ 18:20:07
Postat av: Anonym

jaha..öh..jag fattade nog lite fel hehe..

men det här betyder väl iaf att du är "inne"

på rix fm nu?..och det är ju bra bara de lr...

tyckte iaf att det var skitcoolt att höra

din stämma ljuda ifrån radion!(;...

lycka till med klättrandet;D

kram

2009-05-29 @ 18:56:50
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Sibel. Har hon blivit misshandlad? På hennes blogg verkade det som om något hade hänt med pojkvännen.

2009-05-29 @ 20:25:23
Postat av: Linnea Gröning

Din sööötnos! Haha du skulle hört mig och Emilia idag, i Topshop, "Den där skulle Alice passa i, den där skulle Alice passa i, ÅH den där skulle Alice va så hiiimla söt i, den där också, vafan hon passar i ALLT hon tar på sig" ALltid samma sak när vi går in på Topshop, haha! PUSS

2009-05-29 @ 21:51:20
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Men ååh va fin du va! :D

2009-05-29 @ 22:19:23
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: en liten apa som inte orkar skriva namn

Ahmajgad, vad dom två är lika. Shit. Dom måste ju vara enägssbrorsor eller nåt. Fin klänning du hade föresten.

2009-05-30 @ 00:30:13
Postat av: Elin

Du :P Visst är hon Ida som var med i Floor Filler och dansade med Sean och Martin? :D Hon är sjukt bra. :P

2009-05-30 @ 22:07:28
Postat av: Anna

Du och Johan Palm borde verkligen bli ett par, seriöst. Ni är skitsnygga, fina, och söta ihop. Han har cool stil och klär sig coolt. Du kanske tycker han är "liten" nu, men du e ju också ung Alice. Varför vill alla tjejr har äldre killar? Johan Palm är ju bara ett år yngre än dig ju. Han har förändrats massor både utseendemässigt och röstmässigt bara på ett år sen idolaudition. Wow tänk ur han ser ut när han e typ 20...catch him before it's too late. Jag e inget gaet fan av honom, men han e grym. Fattar inte att alla trackade på honom, bara andra avundsjuka killar. Ja e 19 år.

2009-05-31 @ 12:54:04
Postat av: Lisen

Johan Palm kommer bli riktigt snygg och attraktiv helt klart. Just nu ser hans bror mognare ut då han e äldre, men Johan Palm kommer bli ännu snyggare än hans brorsa om ett par år det ser man. Men båda e söta. Johan Palms dialekt e go asså.

2009-05-31 @ 12:56:32
Postat av: Tina

Gillar att du klär dig både snyggt och sött vilket blir en fin kombination. Blev lite sur när jag såg någon elak kommentar om din balklänning. du var skitsnygg i den och du har sp fina former. Tycker du borde förvalta dina former, för du passar i det. Inte snyggt att vara för spinkig. du är en av få mindre tjejer som verkligen passar med former, u know what I mean? Så bata inte eller så, det skulle inte vara snyggt på dig. Du e fin med former.

2009-05-31 @ 13:00:26
Postat av: Tina

Nä så lika e inte Johan och Henrik ju. Visst man kan se att de e bröder, men det gör man ju med de flesta. Henrik e ju mörkare och sen ser han annorlunda ut i ansiktet! Båda e söta och snygga, men jag tycker Johan Palm har finare drag, men hans brorsa e snygg helt klart. :). Hur gammal e han?

2009-05-31 @ 13:03:52
Postat av: Bullen

Åh vad söta ni är du och Johan när ni håller om varandra där!!!!!!! OMG! Fina kontraster liksom :). Båda e söta och snygga på samma gång. ite avundsjuk allt, men inte som de galna Johan Palm fansen.

2009-05-31 @ 13:06:27
Postat av: Johanna

Lyssnade på din låt Lady Luck. Den var okay, inte så bra. Jag tyckte den var för LÄTTSAM, trallig som tuggummipop! Tyvrr Alice, blev lite besviken för du är så mycket bättre än så.

Jag tycker att du borde sjunga starkare poplåtar gärna med lite rnb eller rock touch! Asså som i Idol. Rockiga poplåtar eller starkare mindre tuggumipop poplåtar. Den här är för trallig, tuggumipop, lättsam, inget skön att lyssna på så.



Hoppas verkligen INTE ditt sivbolag och managers försöker lägga dig i det ybersöta facket med tralliga tuggumipopslåtar som typ Caramel eller något. Du borde ha mer seriösa starkare poplåtar, både uptempo och ballader.

2009-05-31 @ 13:15:22
Postat av: Johanna

Men ditt foto på singeln är snygg. Ursnygga vita kläder och styling med håret! Du ser mogen och snygg ut. Dock gillar jag inte låten, den låter så billig, tuggummiaktig trallig och lättsam. Starkare och mer "utdragna" poplåtar, både uptempo och ballader. Blir besviken om du hamnar i facket tuggummipop :(. Du var supercool och snygg i klänningen när du sjöng beyonce i gospeltemat. Ursnygg klänning på dig asså! Och du passar att sjunga pop med rnb touch eller lite rockigare. Iaf starkare poplåtar! Inte lättsamma tralliga tuggumiaktiga! De förösker lägga dig i ett fack, säge mot det Alice. Du borde sjunga typ Kelly clarkson-aktiga låtar både uptempo och ballader! Du är snygg och söt vilket innebär vacker också. Men låt inte musikmänniskorna gära dig enbart liten o söt som tuggummi.

2009-05-31 @ 13:21:39
Postat av: Julia

Johan och Alice <3. Sötare finns inte. Ni ser ut som ett par, ni borde bli ihop. Johan Palms galna fans dör bara du e i närheten av Johan eller nuddar honom haha. Han e jävligt attraktiv asså. Hans frisyr, ansikte...slank o snygg. Han kommer bli mer manlig med åren men fortfarande vara liksom slank och ingen plufsig.

2009-05-31 @ 13:46:20
Postat av: Anonym

JOHAN PALM,OMG AG TROR JAG SVIMMAR <3333333333

2009-05-31 @ 20:57:43
Postat av: Anna

ajajaj vad har hänt på Sibels arm? =/

haha nu kommenterar ja typ varje inlägg :P



Svara gärna i min blogg på kommentarerna då det kan bli svårt att hitta dina svar här i bloggen, om du har tid att svara vill säga =)

2009-06-06 @ 10:16:32
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej men shit där är ju Ida Warg! :D

Haha har dansat med henne, coolt att hon är på kändisfest. :)

2009-06-07 @ 21:30:21
URL: http://spesiell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback