Uppe med tuppen

kl.5 ringde klockan, dags att stiga upp. Usch, jag hade gärna sovit 5 h till, jag var helt slut i hela kroppen. Så jag tog en dusch och började sedan packa ihop. Jag slappade en stund i min onödigt stora svit innan jag beställde frukost. Jag gick sedan ner till frukosten och möttes där utav ett uppdukat bord bara för mig! EFtersom att furukosten inte ens hade öppnat än fick jag hela mysiga salen för mig själv.

dsc000731

Jag gjorde förresten ett tågbyte i Lund. Ännu en gång detta krångel med SJ. Ursäkta men när jag kom fram och hade 10 min på mig att byat och ska gå och kolla vilket spår mitt tåg går ifrån så finns mitt tåg inte ens med på skärmen!? Ehum, där fanns info om tågen som fick från kl.7 till typ 7.35 men mitt tåg som gick där mittemellan fanns inte med. Ja, då är det ju lätt att veta vart man ska!? Jag rasslade iväg med min 1 tons tunga väska och frågade de som jobbade i informationen. Inte éns de visste!? "eeeeh, tror det går från spår 5". Ja det kändes ju säkert och bra. Chansade iallafall på spår 5 och lyckades komma på rätt tåg och spår ändå. Tack och lov, jäkla tur där! Nej jisse vad jag är trött på alla tågkrångel nu!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

oj vilka tåg problem det är, du har lite otur du Alice hehe :)



Postat av: nadja luong

när fyller du år Alice??

2009-03-19 @ 09:02:24
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: jenny

tack alice att du titta i min blogg.jag vart så glad.hoppas att du tittar mer där och kometerar.tusen tack.

2009-03-19 @ 09:22:02
URL: http://www.nogg.se/jennyALSB
Postat av: Anonym

den här furu-kosten är det nån ny GI-metod eller:)

2009-03-19 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback