SÅ typiskt

Ja, det blev ju inte riktigt som jag ville som sagt var med garderoberna. Jag hade tänkt mig en hel vägg av garderob men eftersom att IKEAs mått inte ville passa min vägg och mitt rum fick jag ju kompromissa. Imorse började pappa montera upp den och upptäcker då att vi fått fel mått på garderoben! SÅ typiskt. Ni ska veta hur noga jag var igår med att beskriva exakt hur det skulle vara för säljaren och påpekade säkert 10 ggr för mycket att jag "vill ha det precis som den där modellen ni byggt upp, PRECIS så". Men inte fick jag det. Nej jag fick en garderob med helt andra mått, så pappa och mamma fick snällt åka tillbaka imorse och byta.Köpa en ny garderob. Nu monteras det för fullt igen iallafall...




Min kusin och hennes dotter kom in en sväng på en fika och det är himla trevligt att träffa dem alltså :) Vi diskuterade män, karlar, killar ja kalla det vad ni vill. Slutsatsen för mig blev iallafall att män är egoistiska svin. Okej, inte alla. Men personen i fråga iallafall. Jag undrar ibland vad det tänker med, om de tänker överhuvudtaget eller om de helt enkelt tänker att de inte ska tänka!? Ja, helt oförståeligt för mig iallafall. Skärp er för sjutton! (skärp dig!)


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas man får se en bild på hur det avrt sen?:)

puss

2009-03-22 @ 15:59:16
Postat av: nelly

kan inte du lägga in video klipp? (som robin bengtsson)

kram:D

2009-03-22 @ 16:52:02
Postat av: Anonym

Men...vad var det nu då?!



Nej..dom är inte egoistiska svin,

säkert inte han heller.

Men vad viktigt är att DU säger vad

DU känner.

Det vet inte han vet du,

även om du skulle vilja det..

Tala i jag-form,

JAG blir ledsen

när du gör si lr så..

Det är en bra och konstruktiv grej!..

(och brukar rekommenderas av relationsexperter hehe;))



KRAM på dig älskade vän!



..och förlåt honom,

ibland blir det lite tokigt utan

att man menar nåt med det..





Kram..igen!

:)



2009-03-22 @ 17:33:08
Postat av: svea

Hm? A special someone? :) åh, vad nyfiken jag blir! Hoppas han skärper sig för du är värd det allra bästa! Puss

2009-03-22 @ 17:48:48
Postat av: Olivia

ojoj hörni , ni skulle veta hur han har behandlat mig... Alice har rätt i allt hon säger !!

kärakusin<3

Postat av: Vonne

Usch varför skriver du på det där sättet. Kan man inte skriva rakt av vad saken handlar om tycker jag inte man ska skriva något alls och halv om halvt hänga ut någon som du gör.Det finns väl en och annan som förstår vem som avses antar jag. Du har skrivit halvkvävda saker förut som bara ger upphov till spekulationer. Snälla sluta med det kan man inte säga B är det snyggare att inte heller säga A särskilt inte i detta forum. Det här är vad jag anser och blir illa berörd av att läsa. Ha det bra i allafall Alice!

2009-03-22 @ 18:45:55
Postat av: Anonym

Jag fattar inget av vad de andra här skriver!

Ang ikea saken, så kom jag på att jag måste renovera lite mitt rum kankse :D

2009-03-22 @ 23:13:23
Postat av: Anonym

Låter som en sunkig typ hördu Alice!

Kan hoppa upp och sätta mig på att du är värd bättre!!.. Kramers..

2009-03-23 @ 01:17:48
Postat av: Anonym

Jag tycker att man ska få skriva om vad som helst i en blogg, ibland är det upprörande ibland inte, så är livet med. Och att inte berätta allt hör oxå till, allra helst när man är en officiell person. Heja Alice!!

2009-03-23 @ 07:34:14
Postat av: Kevinfan

Håller helt med Vonne!!!! Det är aldrig ens fel att två träter. Alla passar ju inte tillsammans. Å en sak till ...Jag tycker du Alice är ett dåligt föredömme med ditt skryt o skrävvel om allt du shoppar o hur du smäller pengar....Hur många här sitter o kan inte ens köpa de nödvändigaste. Du måste ha ett fett betalt jobb om du nu ens har nått eller så e de så att dina föräldrar är miljonärer....Besviken på denna din sida är jag iaf. ryser

2009-03-23 @ 08:23:47
Postat av: Anonym

En bloggs syfte, anser jag, är att få tillträde in i någon annans liv, höra någon annans åsikter och tankar. Alla lever olika liv, vilket gör det intressant att läsa om någon som inte lever ett lika liv som exempelvis jag själv. Därför uppskattar jag att läsa om hur bla Alice liv ser ut. Känner man avundsjuka och blir irriterad över saker som en annan person uttrycker i sin blogg, ligger nog problemet mer hos läsaren än hos bloggaren! Tänka fritt är stort!

2009-03-23 @ 12:38:27
Postat av: Håller med

Skit i alla andra Alice, kör på!

Vi följer din blogg för att vi vill veta vad du gör :) Strunta i alla som hackar på dig, de är förmodligen bara avundsjuka. Fortsätt skriva som innan!

2009-03-23 @ 15:28:13
Postat av: Anonym

Meningen med en blogg är ju att man ska kunna skriva och berätta vad som händer under dagarna. Så händer de tråkiga saker så kan man vara uppriktig skriva om de, eller så kan man hitta på en solskenshistoria som inte berör någon och inte väcker känslor. Jag tycker de är bra att du skriver som du gör. Jag tycker att de är roligt att läsa! och jag kan förstå att du kanske inte berättar allt om en viss person om de hänt något. de är också bra, dom som behöver veta vad de handlar om gör de, vi andra får inte alla små detaljer.

Jag tycker att dom som inte gillar att läsa om de som du skriver inte behöver kommentera massa tråkiga saker, dom kan bara sluta läsa !



Skriv på Alice, de är roligt att läsa om både bra och även om tråkiga saker. Kraam på dig

2009-03-23 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback