Mysiga fredag

Åh, jag har myst runt hela dagen. Stor del av dagen med sköna gänget vilket framkallade en hel del skrattanfall. Mickis och Victor disskuterade t ex avbeställningsskydd på utomlandsresor och det slutade med att Victor förlorade 100 kr i ett vad. Bella är äntligen hemma från Malaysia och var så brun och fin. Jag blev så avundsjuk att jag när jag kom hem desperat började leta "sista minuten-resor" på nätet fastän jag vet att jag inte kan åka iväg just nu. Jag längtar efter sommaren. Idag kändes det iallafall som om det är ett steg närmare, det var nämligen världens härligaste vårväder här idag. Jag valde bort vinterjackan och tog på mig en tynnre vårjacka och gick glatt ut i vädret.


Under kvällen har jag tittat på let´s dance, och oj vad tufft det är nu. Jag vet ju iochförsig kanske lite själv hur det är att stå sådär, att vara så nära, hur gärna man vill. Nu kommer visst resultatet, spännande att se...


Kommentarer
Postat av: nadja luong

ah,,kan förstå det,,men det är väl ändå härligt att Laila kom till finalen!

Postat av: Adam,Villemo&Sigge!

Hej Alice!Här kommer en hälsning från fjällen!Hoppas att du och Betty får bättre väder,vi har haft en soldag bara.Men det är mysigt med snö oxå!Idag värmer vi upp skotern åt dig!Massor av kramar till dig å Betty,var så längesen "vi busade med er"(villemos ord)!

2009-03-21 @ 07:49:44
Postat av: Hedda

Vad kul!

Ha det bäst!

// Hedda

2009-03-21 @ 09:48:14
URL: http://heddabloggar.blogg.se/
Postat av: sara

när ska man få se kläderna du får hela tiden? :)

2009-03-21 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback