Långa köer

Jag stör mig ofta på långa köer. På centralen vid biljettförsäljningen (ni vet receptionen typ) är det alltid långa köer. Fruktansvärt, äckligt långa köer. Jag hatar att köpa min tågbiljett där. Oftast köper jag min tågbiljett via nätet och det är så smidigt! Dessutom kan man nu också få sin tågbiljett direkt till mobilen vilket är en fantastisk uppfinning. Idag hade jag jättebråttom och blev helt hysteriskt stressad utav den extremt långa kön. Det var över 20 nr innan mitt. Jag gav upp och ringde i panik min mamma som fick köpa mig en biljett över nätet. Vips sa det så hade jag biljetten där i mobilen. Sicken tur att mamma hade tillgång till dator i just den sekunden, tack mamma :) Men alltså, de måste ju göra något åt det där SJ!? Det är alltid likadant. Jag ska aldrig mer ställa mig i den där kön!


Nu är jag hemma. Hemma i mitt eget hus. Jag, mamma och Bettan har nyss käkat middag. Jag åkte tidigt imorse från Svenljunga som sagt var. Gjorde ett stopp in Sthlm där jag först mötte upp världens goaste Mia. Vi lunchade och pratade och skrattade om allt mellan himmel och jord, himla mysigt! :)

img_0569

Hon är för mysig alltså! Världens goaste!




Efter det  var jag och besökte Make Up Stores huvudkontor. Fick en massa fina tips och råd utav William och gick därifrån med en massa godsaker. Tack william! :) Jag köper så gott som all min make up på Make Up Store. Jag tycker de har bra kvalité och produkter som verkligen passar mig. Love it! Nu inför våren har det kommit en massa nya roliga produkter! T ex nya läppglans som heter "twin gloss", de kommer att komma i butikerna nu under våren, de gillade jag skarpt.  Ta en titt in i butikerna tycker jag!




Jag fick hem 3 par skor jag beställt idag förresten. De satt otroligt bra på min fot och jag är jättenöjd. B la dessa

skorjdwo



Jag fick ett rätt roligt sms nyss på tal om allt och inget. De var från min kompis Anton som skriver "jag såg nyss en liten tjej med alice-tröja och alice-mössa med bild på dig". Ha ha, oj vad gulligt !:) Så det finns alltså dem som trycker tröjor och mössor med mig på, coolt! Det visste jag inte ens om själv, men det kanske är världens marknadsidé, Ha ha ha. Nej, men otroligt smickrande att höra iallafall. Nu ska jag fika med min mamma.

Godkväller


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Alltså haha det låter som att du handlar ungefär, hela tiden? :D Jättefina skor btw, du passar så otroligt bra med sånna där skor! Förstår inte hur du kan gå i dom, men det är en annan sak x) Jag tänker på dig ungefär varje gång jag ser en klacksko, galet, haha x) Puss <3333

Postat av: Madde B

Du har en jätte jätte fin blogg tycker jag, och din röst är bara för vacker.

Jag röstade jätte många gånger på dig när du var med i idol.

Jag gillar dig, och du är vacker tycker jag.

Snälla kan du gå in på min blogg och komentera gärna.



www.mbfd.webblogg.se



www.mbfd.webblogg.se



P.S vem har gjorde din header ? säg de på min blogg på komentarer om du vill och har lust, de skulle betyda jätte mycket för mig



100000000 kramar /Madeleine

2009-03-04 @ 20:24:34
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: naemi

Alice, du är en skitduktig artist& du var verkligen en av mina favoriter i idol!

hoppas du får skivkontrakt snart! kommer köpa din skiva, det lovar jag!!

kram!

2009-03-04 @ 20:48:28
Postat av: Angelique

Skitsnygga har likadanna fast bruna:) kram

2009-03-31 @ 20:50:45
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback