Helsingborg

Nu sitter jag i min svit på hotellet i Helsingborg och kollar på grey´s. Jag är helt slut efter dagen och kommer att somna vilken sekund som helst. Under dagen har vi alltså varit i varberg där Robin uppträdde på UF-mässan, Jättespännande att se alla roliga montrar. Vi inhandlade b la riktigt fiffiga tårtspadar och jag skaffade mig även en riktigt snygg tshirt som dessutom var både miljövänlig och genom att köpa den stöttade man rädda barnen. Skitbra idé! :) Efter det böev det skynda sig in i bilen och åka mot Helsingborg där vi hade ett företagsgig för speciellt inbjudna VIPgäster i en bilhall, hihi. Imorgon väntar en lång dag. Måste upp vid 5-tiden, usch!!! Så nu ska jag börja göra mig i ordning och krypa ner i sängen. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad nice att du är här i Helsingborg. världens finaste vårstad, helt klart!! älska HBG <3.



hejja Alice! :)

Postat av: idafilppu

du och robin är bääääääääääääääääääääääst!<333333333333333

2009-03-19 @ 06:57:32
URL: http://idafilppu.blogg.se/
Postat av: Simon

Tycker att du ska nämna dom coola "flowboardsen med" och kanske slänga upp en bild ? =) lite reklam kan vi behöva. :) Kiss and hugs

2009-03-19 @ 15:58:38
Postat av: PrinTee UF

Kul att du köpte en t-shirt av oss, det betyder verkligen mycket :)

2009-03-19 @ 20:32:27
URL: http://printee.devote.se
Postat av: maary=D

Jag var där jag tog foto med dig och Robin asså du och Robin är BÄst Alice Kan Jag få Din Msn Snälla ??

2009-03-19 @ 21:32:08
URL: http://maarytraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

då såg jag ju diiig!!! jag trodde att det var du fast var inte säker. noo,, jag skulle ju gått fram!! jaja, roligt att du var i hbg iallafall!!

2009-03-19 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback