Godmorgon

Det måste vara något fel på mig. Jag kan sova hur mycket som helst! Jag vaknar aldrig av att jag är "pigg". Och om jag mot förmodan gör det, vilket händer typ en gång per halvår så är det för att jag vaknar vid 13-tiden på dagen. Herregud, det spelar ingen roll hur tidigt eller sent jag går och lägger mig. Jag kan ändå sova hur länge som helst. Vaknade för en timme sedan ungefär, men har legat kvar och dragit mig i sängen. Nej, nu får jag skärpa mig! Nu ska jag ut på powerwalk, jag behöver rensa skallen lite. Sedan ska jag börja fixa till här i mitt nyrenoverade rum.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Alice! :),

Jag har nåra frågor:

1. Om man verkligen verkligen vill bli artist , och älskar sjunga osv, men scenskräcken hindrar en, vafan gör man då ? :(,

2. Känner Du Mattias Andreasson? (E.M.D)

3. Känner du Erik Segerstedt? (E.M.D)

4. Heter din syster Betty Svensson ?

Kram! <3

(Svara gärna till min blogg) ,

Pussar! <3

Postat av: niklas

jag kan också sova hur mycket som helst, fast det känns lite synd att slösa bort så mycket av sitt liv, tycker du inte?

ps. du är riktigt duktig!

2009-03-29 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback