Godkväll

Godkväller, ledsen att jag inte bloggat förrän nu. Men det har varit full rulle hela dagen och batteriet i datorn tog slut! :/ Efter en natt i crossbussen vaknade vi och gick upp för att äta frukost. När jag klev ut ur bussen möttes jag utav en hel del massa folk som kommit under morgonen som förvånat stirrade på mig. Jag såg nog rätt fel placerad ut kan jag lova! Efter frukost skyndade sig Robin ut på banan och körde gasen i botten. Det var väldigt mycket folk där ska ni veta! Inte mindre än 150 st förare som om vart annat trängdes på banan. Lunchpaus och sedan ut på banan igen. Riktigt kul att se! Fort gick det och det såg livsfarligt ut, men kul. Vi åkte hem under eftermiddagen och jag somnade skönt bak i bussen.

 dsc_0002-300x199

Jag, Robin och Matte

dsc_0011-300x199

In action, ha ha

dsc_0015-300x199


När vi kom hem hoppade vi in i bastun med Julia och Cassandra, jätteskönt! Nu har vi precis käkat middag och Max, Benjamin, Viktor och Linus,som förövrigt söker tjej (han är blond och nyklippt. 187 cm lång, lite fräknig och söt. Gillar långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar och att lyssna på idolrobin) har kommit. Vi ska ut till Viktors stuga och kika Melodifestivalen! Benjamin hejar på Backstreet boys hälsar han. Nu ska vi åka. Hej då så länge...


Kommentarer
Postat av: Julia H

har inte robins kompisar bloggar? det skulle vara kul och läsa :P

Postat av: Bea

Ja, jag är ledig ;) hehe<3

2009-03-14 @ 21:01:51
Postat av: Linnea Gröning

Aaaw du är så söt :D Äntligen har du skrivit ett inlägg! Har tittat efter ett under hela dagen! (: Låter som att du hade en trevlig dag! Men fy va besviken jag är på melodifestivalen, jag är tappat hoppet känns det som. Och Molly, hur kunde hon få så lite röster? Alltså ibland förstår jag inte alls hur svenska folket röstar. Shises. Jaja, de är ju som de är. Puss

2009-03-14 @ 22:19:12
Postat av: Claudia ♥

Du är en förebild för mig och du är min allra största idol Alice Svensson kärlek till dig / Claudia ♥♥♥

2009-03-14 @ 22:22:20
Postat av: Anonym

nu kan ni lika gärna erkänna att nio är tillsammans, det går inte att förneka längre

2009-03-14 @ 23:43:31
Postat av: Pim

Tyckte det fattades något i melodifestivalen igår. Så kom jag på det. Det var ju du!



2009-03-15 @ 07:22:38
Postat av: //ej anonym

Hihi :)

2009-03-15 @ 07:55:51
Postat av: Isabella den store

HAHAHAHA, ni gillar verkligen att driva med Linus va? Men jag är inte helt säker ännu.. Vänta, sa du att han var nyklippt? Isåfall kanske jag kan överväga det. Jag återkommer med svar nästa vecka.

2009-03-15 @ 11:09:20
Postat av: Anonym

jag vill dejta linus!!!!!!!!!!! :D

2009-03-15 @ 19:37:50
Postat av: nadja luong

nej men gud,,så lång killarna är,,ihihih du är ju lika liten som mig..ihih vi asiater ^^

2009-03-18 @ 16:04:06
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Ben

Gud va sööta ni är! Du och Robin!

2009-04-02 @ 03:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback