Fredag

Dagen började inte så bra... men efter frukost och dusch mådde jag bättre. Jag och pappa åkte en sväng till stan och köpte mig en ny telefon, hihi :) så nu är jag ägare till den här godingen


c950

Jag tänkte på Kevin när jag köpte den, för han har en likadan. Ha ha, det känns som om jag tar efter honom. Fast jag hade ju köpt den ändå såklart, vare sig han har den eller inte. TIll lunch åt jag förresten potatismos vilket ännu en gång fick mig att tänka på Kevin. Han älskar potatismos!



Sew kom förbi oss och skulle fixa något i vårt nyrenoverade badrum. I vårt hus är det alltid något på gång. Alltid något som renoveras känns det som. Både på insidan och på utsidan utav huset. Just nu alltså badrummet. Min kusins man kom också in och ville kolla på det eftersom att han hört att det skulle vara så fint. De förde en rätt rolig diskussion som jag fnissade lite åt i smyg. "Fruarna säger alltid att nu ska vi minsann renovera. Men det blir ändå bara vi gubbar som gör det". HA HA. Jag tänkte för mig själv att det nog kanske är bra att ha en man som kan renovera med andra ord. Jag får se till att skaffa mig en sådan sedan när jag blir stor ;) Ha ha, nejdå. Skämt å sido så håller jag på att packa nu. Jag spelar musik på högsta nivå och dansar runt i mitt rum medans jag titt som tätt slänger ner ett eller annat plagg i min stora resväska. Det ser just nu bara ut som en stor hög, jag måste ha mer struktur på det här med packningen! Nu ska jag packa klart och sedan väntar en mysig lugn kväll med trevligt sällskap.



Kommentarer
Postat av: Pim

Vadå? Du har ju Robin verkar de som. ;)

2009-03-06 @ 16:33:23
Postat av: nadja luong

När släpper du skiva Alice? kan du inte lägga upp en hel version av låten heavens on fire så man kan ladda ner eller så. KRAM

Postat av: Linuuus

Yay, jag har också sån telefon (y)

Den drygar ibland :(

2009-03-06 @ 16:49:40
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: CindyNham

hade du en w580i innan ? :]

2009-03-06 @ 17:12:15
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: lina

åh, jag har oxå en såndär mobil, fast en gråsilvrig. den äger!:D

2009-03-06 @ 17:34:49
URL: http://karinlinalinnea.bloggsida.se
Postat av: Ellie

Jag har oxå en sån fast gråsilvrig, precis som Lina här uppe ^^



COOOOOOOOOLT !

2009-03-06 @ 18:23:52
Postat av: Mikaela

hur länge blir du borta ?:)

2009-03-06 @ 18:30:12
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: kalle

har din familj sjungt i badrummet elr nåt så vann ni och fick ett nytt badrum? hahha:D

2009-03-06 @ 19:26:04
Postat av: olivia

Alice, om du bara visste hur mycket du och din musik betyder för mig. Jag hoppas verkligen att få träffa dig många mer gånger, du är sveriges bästa sångerska. Och jag hoppas att du kommer bli hur stor som helst, världen är redo för dig Alice. Inget snack om saken. jAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG KOMMER ALLTID STÖTTA DIG TILL 100%, HOPPAS VI SNART FÅR NÅGOT NYTT MATERIAL MED DIG SOM MAN KAN LYSSNA PÅ. JUST NU HAR MAN JU IDOLLÅTARNA, OCH DOM DUGER GOTT OCH VÄL. oj, nu dejtade jag capslock ett tack. thihihi. du är bäst alice, och det är inget jag bara skriver. utan jag menar det till 1000%.

puss gumman!/olivia i skellefteå

2009-03-06 @ 19:40:07
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Elsaaa

hejhej, amandaa från sundsvall vet du vem det ear va?

a men det vet du, ;) hon fixade en autograf åt mig som det står kram elsa, alice! :)<3

då kanske du vbet vem jag är? :D

2009-03-06 @ 23:11:06
Postat av: sandra

Hej alice.

Har inte följt din blogg under en längre tid, så jag undrar, går du i skolan?

2009-03-07 @ 00:00:10
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: HANNA

var gärna med i min chokladtävling om du har lust :D

2009-03-07 @ 13:08:58
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså den där mobilen är väl as fett eller? S´ser ut som det i allafall

2009-03-08 @ 12:42:29
Postat av: anonym

min pappa har en likadan! det har världens bästa kamera typ!!!!

2009-03-08 @ 15:24:43
Postat av: johanna

den kameran är bäst, precis som du:D<3

2009-03-08 @ 19:56:18
Postat av: paulina

hah, en sån har jag också precis köpt. tokbra kamera, skönt när man inte orkar släpa med sig en till :) krya på dig älice, kram!

2009-03-10 @ 16:08:52
URL: http://paulinat.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha, jag har precis beställt en likadan i vit :)

2009-03-11 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback