Fjälldag

Här är så fint ska ni veta. Solen har tittat fram titt som tätt och då är det helt underbart här i vintervädret. Tog nyss en promenad och nu sitter vi här och myser med ett glas "glüwein" framför brasan i huset. Ja det är ingen liten stuga ska ni veta! Det är minsann ett stort hus och dessutom ett mindre på gården som är som en egen lägenhet ungefär.


lekfulla barn hoppar runt i stugan


husen

utsikten

huset ligger på ett ställe som heter "Höglandet", utsikten är otroligt fin!

mys

i backen


Roger och skotran

Roger tog fram skotrarna

När man kommer in från backen är man ju lagomt fräsch! Men jag bjuder på den här iallafall, även om Amanda ( t h på bilden ) kanske kommer att spöä upp mig, ha ha.


Ikväll väntar en god middag, bastun och en massa mys.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Lydia där bakom glajjorna?:)

he he Söta!!:)



Puss och kram

2009-03-26 @ 18:15:18
Postat av: Olivia 10 år

Hej alice! jag vet vart höglandet ligger. det är jätte nybyggda stugor där. och dom är jättefina. min farfar har stuga i lofsdalen!!!

2009-03-26 @ 18:26:20
Postat av: lizzi

Aaaaaaaaaaaaahhhh!!! så fiiiiiiiiint!!!! tjusigt värre... önskar jag var där... njut nu för fulla muggar!!! fantastiskt vackert!!! :D

2009-03-26 @ 18:47:12
Postat av: Linnea Gröning

Så himla vacker du är, och vilka fina bilder! :* Ser massa mysigt ut (:

Postat av: K

Haha, jag hade en märklig dröm för något år sedan att jag var i ett hus som såg ugnefär ut som det där huset inuti.

Finns det en plåtdiskbänk bakom fotografen på din bild är det nästan läskigt. ;)



För övrigt anser jag att du ska se till att någon tar en bild på dig när du kör skoter och skicka till journalisten på Aftonbladet/Expressen som skrev den där artikeln. ;)



/K

2009-03-27 @ 01:02:41
Postat av: ci

jätte fina bilder!

hur går det med skivkontrakt och sånt? :)

love u <333

2009-03-28 @ 17:21:02
Postat av: KE

Ni ser ut att ha det jätte mysigt :D

2009-03-29 @ 00:11:16
Postat av: Mellani

Utsikten är ju WOW på tredje bilden!

Gillar bilden super mkt :D

2009-03-30 @ 22:29:42
Postat av: josse

schyssst vi har en liknande stuga i hemavan. du orde kolla in stället!

2009-04-02 @ 17:02:19
URL: http://dansosen.blogg.se/
Postat av: Vilma Alices största fan

Du är så fin jag vill ha din sångröst. du va grym i Mjölby va det kallt i mjölby det tycker jag iaf ? vad gör du just nu ?

MÅNGA KRAMAR FRÅN DITT STÖRSTA FAN VILMA RYLANDER DU HAR JU MIG PÅ BDB /(L)(L)<3<3

2009-06-25 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback