Familjedag på IKEA

Vaknade imorse och blev så frustrerad när jag upptäckte att min telefon inte funkade som den ska. ÅH, jag är helt beroende av min telefon och jag blir helt galen när det inte funkar. Jag provade både det ena och det andra, startade om den, provade sim-kortet i en annan telefon osv. Men ingenting hjälpte. Jag gav upp och åkte med familjen till IKEA. En riktig familjedag på IKEA. Jag har införskaffat mig en ny garderob till mitt nya rum. Det behövdes kan jag lova! Det ligger klädhögar med kläder och skor överallt här i huset för att det inte får plats i mina garderober. Det väller över, men nu minsann ska det bli ordning! Problemet kom dock när säljaren på IKEA beröttade att garderoben inte fanns att få enligt mina planer och önskemål. Varför händer det alltid mig? Jag är alltid så bestämd över vad jag vill ha. Men det går aldrig att få tag på. Det finns inget som liknar det jag vill ha!? Egentligen skulle jag tvingat pappa att bygga en garderob så hade jag kunnatr forma den precis som jag ville, men efter mycket om och men hittade jag väl ett alternativ som var helt okej. Då kom nästa problem. Dörrarna till garderoben jag valt ut kommer inte att komma förrän i april. Så tills dess får garderoben vara utan dörrar då. Det blir nog bra tillslut iallafall.


 Pappa frågade "Men när det blir fullt i de här också då? Hur hade du tänkt göra då?" Jag svarade " Då flyttar jag hemifrån. Gifter med en rik man som får köpa mig en walk-in-closet". Ja, tål att tänkas på allt. Jag får nog börja leta min rike man redan nu känns det som, ha ha. 


Kom nyss in från en powerwalk (i det härliga vädret) och nu och sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll.... Party eller hemmakväll? Vi får se.

Pwalk i vårvädret




Förresten, ni har väl köpt FRIDA!? ;)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Är det sant att jag har kommit till Idol-Alices blogg? Den riktiga Alice??

Postat av: AMANDA

Hmmm känner igen vinterbilden ;) Kan den vara tagen bredvid mitt hus tro!!



GULLGUMMA!!! =) PUSS AMANDA

2009-03-21 @ 17:38:49
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: ullis

hej alice! <3

jag läste din intervju i FRIDA, och på bilderna har du sjukt snygga kläder! =D Var kommer de ifrån och var brukar du handla...?

Pusspuss <3

2009-03-21 @ 17:52:25
URL: http://bountys.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja jag har köpt FRIDA, roligt att du var med (:

2009-03-21 @ 18:01:57
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Japp klart jag har :D alice a fan BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333

2009-03-21 @ 18:06:54
Postat av: Sara.S

Ja självklart har man köpt den! ;P

Tycker du e jättefin på bilden till vänster! :D

2009-03-21 @ 18:30:31
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Malin

självklart har jag iallafall köpt frida-tidningen!!!! puss & kram. Älskar dig!!

2009-03-21 @ 18:35:25
Postat av: m

snyggt, Alice! jag menar i tidningen. ha det bra. ;)

2009-03-21 @ 18:58:13
Postat av: Linq

Klart jag köpt den! Det första jag gjorde då jag läst att du var med i den, sprang ner till afärren och köpte en!;)

2009-03-21 @ 21:44:59
URL: http://augustilina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Måste köpa frida ! :D

Men alice , du måste göra en intervju i "Julia" också för den prenumerar jag på ! :D

2009-03-21 @ 21:49:01
Postat av: Anonym

Jag har läst Frida, tufft att du vågar vara dig själv och vara ärlig! :D



puss :*

2009-03-21 @ 21:59:52
URL: http://ahmetoviic.blogg.se/
Postat av: kickan34

hatar verkligen oxå när inte min mobil funkar som den ska. typ kalender o ja allt annat i den ju.

Ska i a f lämna in den på rep imorrn. Men hoppas din löser sig - annars lämna tillbaks o KLaga!!!!!!!!

Ha de bra! Kram

2009-03-21 @ 23:16:42
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Hihi jaaa den tidningen har jag allt :* Måste ju ha den, du är bäst! Love you <3

2009-03-22 @ 00:54:18
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Magdalena

En vy över ridbanan...

2009-03-22 @ 11:08:44
Postat av: Karolina

Hej Alice!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag måste köpa tidningen! :) vilket nummer av frida var det? snälla kan någon svara på det, skulle vara jättetacksam för det :D älskar verkligen dig alice! men var får man tag på planscher och affiscer på dig alice? jag har letat typ över allt jag vill jättejättegärna ha en plansch på dig! <33

när jag går och lägger mig har jag alltid en princess-ram med en jättefin bild på dig i, så när jag vaknar på morgonen så är det första jag ser dig och du gör mig så glad! (L)

snälla kan inte du skicka ett email till mig det skulle betyda jättejättejättejätte x9999999999 mycket alice! jag är verkligen ditt största fan!

min email är : [email protected]

och jag har märkt att vi kommer från samma land, Vietnam.:D



Varje gång som du har frågestund missar jag det :( jag fattar inte hu det kan bli så, men jag tycker verkligen om att du har det! kan inte man klicka på någon knapp så att man kan prenummerera på din blogg eller så jag skulle jätte gärna vilja göra det i så fall :D:D



Jag tycker att någon borde göra en tidning om alice som man kan köpa i affärerna x) det skulle vara roligt <3<3



Puss&Kram Alice <3<3<3<3

ÄLSKAR DIG!!!

2009-03-24 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback