Crosscamping

Jag är i Veinge, utanför Halmstad. Nu undrar ni var sjutton jag gör där!? Jo minsann, jag är medbjuden på crosscamping. Här sitter jag i en crossbuss har precis käkat en crossmiddag bestående av makalöst goda revbensspjäll och potatissallad tillsammans med otroligt trevligt sällskap. Massa crossåkare ska ni veta!


Johodå, jag lever efter flygturen men har inte haft tid att blogga förrän nu, sorry! Jag fick världens sushisug så jag köpte sushi och åt på planet. De andra passagerarna måste ha tyckt att jag var helt rubbat alltså!  Flyget gick bra iallafall men landningen var lite skakig så jag vinglade ur planet lite yr och illamående. Nu mår jag bra iallafall.



Var det någon som hörde mig och Robin i radion i eftermiddags? Mixmegapol Borås var det för att vara helt exakt. Skitkul hade vi och fick vara med i Fredriks eftermiddagsprogram. Robin spelade två låtar och utmanade sedan Fredrik i armbrytning. Eller det var rättare sagt Fredrik som utmanade Robin, förlorade gjorde han iallafall så det spelar inte så stor roll. Senast de utmanade varandra var i straffar på hockeymålvakten fårn Borås. Den tävlingen vann Robin, så vi konstaterade att det är mycket manligare att spela hockey än att bryta arm ;)



Imorgon ska det alltså köras cross och Robin och Matte ska försöka omvandla mig från en "hockeytjej" till en "Crossbrutta". Chansen att de lyckas är ju inte allt för stor (hockey i mitt hjärta, HAHA), men skam den som ger sig. Försöka kan de ju göra iallafall.

Nu dags att börja göra sig i ordning och lägga sig. Upp med tuppen imorgon. Godnatt


n901300654_5380792_9515

Skoter mot cross? Kanske lika kul? Kanske lika enkelt? Kanske lika olagligt att köra ? Jag kanske är grym på cross, vem vet?


Kommentarer
Postat av: Julia H

jepp jag hörde er på radion :) men jag missade den första låten som robin sjöng :(

2009-03-13 @ 21:55:35
Postat av: Kiet

ÅH ALICE KAN DU INTE GÖRA NÅN SPELNING I HALMSTAD SNART ? :(

det var verkligen längesen jag såg dig live :(

<3

Postat av: Linnea Gröning

Åhmen sötis (: Jag älskar ditt sätt att skriva på :D Haha "Chansen att de lyckas är ju inte allt för stor (hockey i mitt hjärta, HAHA), men skam den som ger sig."! Du är ju helt underbar! Love you! Hare bra imorrn och lycka till med crossen :D

2009-03-13 @ 22:01:25
Postat av: carolina

hah, så kul de skulle vara att följa med på de!

jag vet att du har sakt att du och robin bara är väldigt bra kompisar, men jag tycker ni skulle va så himla söta tsm:) hoppas ni har kul, och hälsa robin:) <3

2009-03-13 @ 22:07:49
Postat av: jenny

nä sinynd att jag inte såg robin.men jag hörde att de prata om let´s dance.

2009-03-13 @ 22:07:50
URL: http://www.nogg.se/jennyALSB
Postat av: mikaela

såg att du ska uppträda inte så långt ifrån där jag bor i Sommar :) skulle lätt vilja komma och se dig, men får se :)

2009-03-13 @ 22:13:54
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emelie

heja brynäs! :)

2009-03-13 @ 22:32:42
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: janni

det skulle vara kul att höra, vet du om det finns någonstans att lyssna på de? har letat i typ 25 minuter nu men kan inte hitta det ;p

& vad heter boråsmålvakten som var där? ;D

2009-03-13 @ 22:56:00
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja jag lyssnade, jag ville att du också skulle sjunga tillsammans med Robin. Skrev och önskade det men du valde låten till Max istället, men den var riktigt bra! Nästa gång får ni sjunga båda två :) Ha så skoj imorgon! Kramar

2009-03-14 @ 00:34:02
Postat av: Davve

Hockey är det bästa! Dock mer insatt i NHL och pittsburgh penguins! de är de bästa. men du är också bäst! :) puss

2009-03-14 @ 02:35:36
Postat av: Anonym

SKOJAR DU? är du i veinge utanför halmstad? förfaaaan jag bor ju i halmstad, om inte jag hade suttit i pyamas hade jag hoppat på en buss nuu! fast du kanske inte är där fortfarande, och jag kanske ska fortsätta läsa inlägget och inte sluta när jag har läst "jag är i veinge utanför halmstad"......

eh okej skitsamma

DU ÄR GRYM ALICE :)

2009-03-14 @ 11:04:04
Postat av: Anonym

kul:D

men asså är det inte jobbigt att va bort så mycket som du äär från familj och vänner??

asså jag vill att du svarar på den här frågan är typ du och robin på ge?? snälla svara

2009-03-14 @ 13:20:54
Postat av: mia

Nå, har du blivit omvänd nu då? visst är det härligt? och har du frågat om du får testa?? testar du så är du fast sen.... det är jättekul! och man vet redan att du har tävlingsinstinkt... med tanke på skoterkörning... hmmmm..... ;)

2009-03-15 @ 09:34:32
Postat av: suss

Jodå, vi hörde er, sötisar!! ni är bäst!! och du vet redan att Robin är bäst!! eller hur?? ;)

2009-03-15 @ 09:37:42
Postat av: alma

hej alice! skulle du kunna uppträda live här i luleå nån gång, jag har bara sätt dig live en endaste gång och du e min stora idol!!!

/kramar alma

2009-03-18 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback