Tandis

Idag har jag varit hos tandläkarn. "Usch vad hemskt" tänker ni säkert nu, men nej, Jag gillar att gå till tandläkarn hur konstigt det än låter. Men jag tycker att det är skönt att få gå därifrån och verkligen känna och njuta utav att ha fina och nypolerade tänder, ha ha. Jag hade så fina tänder så! Raka och blanka och fina! Riktigt stolt kände jag mig. Det gick jag hem och firade med en stor glass. Haha, intev det bästa för tänderna. Dumma mig!


Nu väntar en trevligkväll tillsammans med gänget!



Kommentarer
Postat av: Nathalie, 20årig mamma & egen företagare

samma här! har också "fina" tänder, och tycker det är skönt att gå till tandläkaren.



ha det fint!

/ Nat

Postat av: Malin

Usch tandläkarn! Blää!! Dom har undersökt bara en av mina tänder i flera år nu för den vägrar växa upp och NU har dom kommit fram till att en kirurg måste antingen bara dra ut den eller operera bort den för att en tandställning skulle inte funka! :O



Btw jag och en kompis såg dig i Valbo när Johan Palm var där! :D Kulkul! :)



Kramkram

//Tjejen med röda brillor (if you remember... xD)

2009-06-03 @ 22:59:19
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: EWE

På fredag är det min tur hos tandläkaren... =(

2009-06-03 @ 23:34:26
Postat av: vispen

Bra att du inte hade några hål eller annat jobbigt:)

2009-06-04 @ 13:42:01
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej Alice! Är du sugen på en ny bloggdesign så finns jag här!



Kram

2009-06-04 @ 17:52:17
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Becka

Då är du precis som mig! Jag gillar faktiskt att gå till tandläkaren! Fast det kanske är för att jag aldrig har haft hål hihi

2009-06-04 @ 17:54:49
Postat av: Anonym

jag var också vid tandläkaren idag ;) Men jag spände mig tandställning-aj!

2009-06-04 @ 20:44:11
URL: http://ssalta.blogg.se/
Postat av: räls-anna

Jag ska få räls snart...Inte kul. Jag borde nog gå och lägga mig snart.

2009-06-17 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback