Marängswiss

Jag har blivit beroende. Utav marängswiss. Riktig marängswiss! Hemmagjord på äkta grädde, egen tillverkad chokladsås och mumsig vaniljglass. Det är så fantastiskt gott. Inte lika nyttigt som gott tyvärr. Kom precis hem från en trevlig kväll hos grannarna. Vi har haft tacokväll med marängswiss till efterätt och kollade sedan på allsången där min käre vän Johan var med. Är mycket stolt! Han är en riktig stjärna. Likaså hans bror!

Min granne Wille har förresten vart med om en läskig moppeolycka. Han går nu på kryckor och har sytt hela foten (ser det ut som iallafall). Det ser hemskt ut och jag tycker så synd om honom :/




Jag har förresten fått en mental coach! HA HA. Det var min vän Ludde som själv erbjöd sig att bli min mentala coach, han tyckte tydligen att jag behövde en, haha! Så det är ju perfa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KAn inte du lägga ut DITT recept på marängswiss :DD



Ha det bra !

2009-06-30 @ 21:59:59
Postat av: amandah

Håller verkligen med dej om johan och henrik :)

Postat av: Klara

Vaddå min gode vän Johan??!!!



Begriper du inte att han skäms över att ha deltagit i samma program som dig, flicka lilla? Dessutom tkr jag att Henrik är en man av stil och klass, och du ska hålla tassarna borta från dem båda!! Begrips??!!!



Och är du stolt va?!! Hur kan du va stolt över en så äcklig person som Johan Paaalm??!! Han e ju så jävla ful! DU är för fin för honom Alice. Jag älskar dig och du sjunger som en gud!! <3

2009-07-01 @ 08:17:36
Postat av: gotland :D

hejdu.!

jag har inte hör din 'lady luck' låt förrän idag och jag är redan beroende av den!! den är så sjukt jävla bra och du gör den ännu bättre! :D din röst passar verkligen till den! :D

och jag håller med! man bara måste älska marängswiss!! ;D

2009-07-01 @ 14:07:59
Postat av: Anonym

Johan Palm är världens bästa :'D <3<3<33

du är också bra,

Men som du säkert förstår eftersom jag gillar Johan gillar jag inte dig, altså din musik. För ni gör ju väldigt olika musik ;)

Men alla tycker olika & lycka till med karriären iaf!

2009-07-01 @ 22:04:11
Postat av: Anonym

2009-07-02 @ 15:15:46
Postat av: Karolina

Emma-Lee är bra men Lady Luck är lika bra! :D

2009-07-02 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback