Lunch

Lunchade med Bella idag på vårt stammisställe Java. Jättemysigt! :) Vi hade "klagodag" vilket betyder att vi får beklaga oss hur mycket vi vill över allt som är jobbigt eller allt som helt enkelt inte är som vi vill. Det känns alltid bättre när man fått klaga lite och fått ut allt. Då är allt frid och fröjd igen. Idag klagade vi mest på vädret! Det finns faktiskt inget som är bra med detta väder, usch.





Ibland kommer det kommentarer som inte är jätteroliga att läsa här på bloggen..

HorAlice : Du ser ut som en jävla, jag vet inte vad! Du är ju helt gul -.- Och så är du ju mycket ljusare i ansiktet än på dina tjocka armar. Dessutom ser du ut som en jävla diva i ansiktet.

men för det mesta kommer det fina kommentarer. Tack till alla er som skriver fina och gulliga saker, det är för er jag skriver. Jag blir så glad utav era fina ord! Gillar att ni kommenterar, då vet jag att det är värt att skriva.

lindis : ville bara säga att du är så söt och verkar vara en väldigt jordnära tjej !
forstätt med det du gör, för du rockar verkligen :)

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Jag förstår mig inte på vissa människor!:o

Du är en av de absolut sötaste och finaste som vandrar på denna jord! Så lyssna inte på dom där dåliga kommentarerna, dom som skriver dom är bara så otroligt avundsjuka på dig Alice=) <3 Ha det bra!

Postat av: nganphaam

Avundsjuka j*vel!

Rassist oxå xD

2009-06-05 @ 17:11:09
URL: http://nganphaam.devote.se
Postat av: Karolina

Assp de som säger så är bara AVUNDSJUKA på dig Alice bara för att du är bäst! Försök att strunta i det bara, men ibland kan man bara inte släppa det, för att man mår dåligt innuti sig. Men jag kan bara säga positiva saker om dig Alice! 3 ord Du är BÄST!

2009-06-05 @ 17:12:36
Postat av: Linnea Gröning

OKEJ! NU VART JAG SUR! O_o Du är världens vackraste människa i hela denna jäkla värld! BLAH! Hur kan man ens tycka så? Måste vara avundsjuka, seriöst! Du är inte ful alls nånstanns, du är SÅ HIMLA FIN ! <3

2009-06-05 @ 17:21:55
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Alexander

De som skriver elaka kommentarer är avundsjuka, på att du är söt

2009-06-05 @ 17:29:06
Postat av: daniéla

det kallas avundsjuka.

vi alla vet att den elaka kommentaren inte alls stämmer. alla har rätt till en åsikt, men att säga elaka saker om någon annan tjänar man INGENTING på. ska man klaga kan man likagärna hålla det för sig själv. får ni bättre självförtroende av att hålla på?

kör ditt eget race, du är hur bra som helst. GO ALICE!

2009-06-05 @ 17:36:32
URL: http://jagells.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Jävla pucko som skriver sånt asså!

2009-06-05 @ 17:36:33
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: HorAlice

Tack för att du la upp min kommentar på bloggen <3<3 Det känns i hjärtat. Ha det så kul i det fula vädret :)

ps. Oj! Ska du verkligen äta så där mycket Alice lilla? Dina armar kanske växer ännu mera då :O

2009-06-05 @ 17:46:24
URL: http://fulefan.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Alice, du ska inte ta åt dig av vad dom skriver. Det är BARA avudsjuka det handlar om, vad annars. Du är jättefin, och om jag var du skulle jag vara jättestolt över att vara just DU. Jag beundrar dig stort Alice. INGEN ska behöva höra det den personen skrev.

2009-06-05 @ 17:51:51
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta inte åt dig av kommentarerna. De är bara avundsjuka. För du är verkligen jättesöt och sjunger bättra än de flesta. You go girl!

2009-06-05 @ 17:56:18
Postat av: lara

såg dej på stan idag, du är så grymt snygg!

2009-06-05 @ 18:14:48
Postat av: alma

jag hatar dom som skriver sånt till dig alice<3

du e bäst och en bra förebild=D

Du har verkligen en cool stil och jag tycker att du har väldigt snyggt hår=)

kramar alma<3<3

Ps. jag önskar att jag kunde komma till katrineholm men jag kan inte=(

2009-06-05 @ 18:19:55
Postat av: Therese

Men GUD vad hemskt! Stackars dig! Gillar din blogg jättemycket, tycker att skriver så öppet och ärligt om dig själv. Tycker att du verkar superhärlig! Heja dig! Ner med alla taskiga människor!

2009-06-05 @ 21:00:01
Postat av: AA

men jävlar, orka skriva en sån värsta kommentar ;S

2009-06-05 @ 21:06:47
Postat av: julia

Säger som alla andra, du ska verkligen inte ta åt dig av det som folk skriver, lova att du inte gör det! Dom är bara avundsjuka på din röst och ditt utseénde!

(Det är jag med i och för sig!)

Du är vacker och sjunger som en ängel!



Massor med kramar! <3

2009-06-05 @ 22:55:33
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa "Du är vacker och sjunger som en ängel!"

2009-06-05 @ 23:42:12
Postat av: mimmi

vet du vad Alice?! Skit i den dära "horalice", ja tror hon faktiskt snackar om sig själv. Du är sjukt vacker och en stor förebild för de flesta! Folk ser upp till det du gör och det du gör är du bra på! Skit i alla idiotiska kommentarer, det är folk som inte har något liv. Att dem tar sin tid på saker de inte ens gillar är ganska komiskt. You know what? U rock the world with and without the bad people!

2009-06-06 @ 01:16:34
Postat av: Anna

Jag förstår att du blir ledsen, men oftast när dem skriver sådär så beror det bara på avundsjuka :) så upp med nosen i vädret bara!



du har INTE tjocka armar :O de vare värsta! och inget av det hon skrev stämmer!



supersöt är du :) och.. min första tanke när jag såg bilden till höger i din blogg var "shit vad snygg, hon borde bli modell"

2009-06-06 @ 10:09:43
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: JagÄlskaralicesvensson!!!!

Jag tycker att du sjunger så fint!



Skit i alla dumma kommentarer. För dom är avundsjuka på hur söt du är :)) <3

2009-06-06 @ 14:31:42
Postat av: monica

Det tillhör idolskapets baksida,Alice!Tråkigt är vad det är men det finns alltid några som bara måste spy galla,de personerna mår inte bra själva,kan jag tänka mig!Har aldrig skrivit här förut(Johan Palm-fan:D)men jag blir ledsen över att du ska behöva läsa en massa skit som en del häver ur sig.Man kan inte vara älskad av alla,men du verkar ha en stabil fanskara som står bakom dig i vått och torrt.Hoppas allt går bra med din karriär i framtiden-lycka till!

2009-06-06 @ 16:31:19
Postat av: Micke

Jaaa... vad ska man säga?

Första reaktionen är att man blir förbenad... Sen kommer det en känsla där man nästan tycker synd om sådan personer som inte har bättre vett i skallen än så. Att ens komma på tanken att skriva ner någon på det sättet säger definitivt att det inte står riktigt rätt till bland hjärncellerna.

Man undrar vad sådant beror på, är det en medfödd skada eller beror det på uppfostran/miljö?

Går det att behandla tro? Hispan kan säkert hjälpa såna människor.

Det är en klar diskrepans mot den normala människan i alla fall och det tycker jag är skönt!

Vi är långt många fler som verkligen gillar dig och alla andra människor i världen än de som kan skriva sånt trams.



Lev väl och kom ihåg alla som gillar dig och din musik!

Kram till dig och alla normala människor,

Micke

2009-06-06 @ 16:58:59
Postat av: Anonym

tycker du är otroligt bar på det du gör!:)

2009-06-06 @ 19:33:07
URL: http://ssalta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snacka om avundsjuk! xD

2009-06-06 @ 21:24:05
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: amanda j

Ehm Okej Vilka Eller Vilken Idiot Vaddå Tjocka Armar (den personen BORDE skaffa glasögon) Du Är As Fin Skit I Dom Där Idioterna!!!!! plus att du sjunger jätteeeeeeeebra

2009-06-06 @ 21:36:04
Postat av: Nanna

Alice, den som skriver kommentarer som är elaka och rasistiska är helt enkelt avundsjuka på dig. De skriver osanningar och hittar på alt möjligt för att försöka trycka ner dig och få dig att känna dig dålig. Men du e inte det. Du är en stor förebild för många i Sverige! Det ska du veta. Som adopterad asiatisk tjej själv så tycker jag det är så fantastiskt att det kommit fram en ung adopterad/asiatisk tjej som artist. Det är vi inte bortskämda med är.



Du är jättesöt, och ABsOLUT INTE tjock eller har tjocka armar. De är ju snarare smala, och du är ju slank för tusan. Shit. Du har en skön stark röst och kör din stil. Du e bäst och var stolt över dig själv och ditt ursprung.

2009-06-07 @ 14:23:38
Postat av: Anna

Bilden till höger här på bloggen är sjukt snygg! Håret, kläderna, minen, allt! D har sjukt snygg kropp Alice. Jättefina former. Du har former vilket är jättefint, fast du är ju inte ens i närheten av att vara tjock. Lite hull är ju fint. Så fint hår har du och snygg och söt. Ge aldrig upp, för det finns som verkligen gillar dig. Brukar inte skriva, men gillar dig ändå, o att läsa din blogg. Kram

2009-06-07 @ 14:25:54
Postat av: Anna

Du är SNYGG, VACKER och SÖT. Klär dig snyggt och du sjunger bra. Fortsätt med musiken. Du borde vara med i melodifestivalen med en typ Kelly Clarkson liknande låt. :) Nån stark låt, kanske lite balladpop. Du skulle nå en stor massa då. Bli känd i äldre kretsar inte bara ungdomar. Du har fin färg på din hud. Jättefin.

2009-06-07 @ 14:28:43
Postat av: naemi

den som skriver sånt sjukt elakt om dig snackar bara om sig själva!

du är söt & verkligen skitbra på att sjunga, & din låt är BÄST!

<33

2009-06-07 @ 14:38:40
Postat av: Samara

Jag har aldrig fattar varför folk skriver elaka kommentarer i andras bloggar, så barnsligt, tror de det är dagis typ ?



Jag tycker du är jättesöt, när du var i Umeå träffade jag dig och fick autografen, och jag lyckades ta ett vackert foto på dig, kolla här :

http://sasha-samara.blogspot.com/2008/12/idol.html

2009-06-07 @ 21:50:15
URL: http://sasha-samara.blogspot.com
Postat av: maria

tycker också du ska strunta i dom sjukt fula kommentarerna. du är jättefin och en förebild för många! you rock!

2009-06-07 @ 22:57:44
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej alice! jag måste bara säga att du är skitbra! jag ville se dig och Johan i finalen, men du var iaf där och både du och Johan har karriär iaf :) att någon skriver att du har tjocka armar är lika obegripligt som om någon skulle skriva att du inte kunde sjunga!

Du rockar Alice!

kram fanny

2009-06-08 @ 21:49:04
Postat av: Anonym

Men lol. Ungen som skrev det där borde skaffa:

1. Ett liv

2. Ett par glasögon (du är väl f*n inte gul? Kan man ens vara gul överhuvudtaget?)

3. Ett ordlexikon (...)



Äh. Jag orkar inte skriva mer. Jag är inget jättemegamega fan av dig Alice, ser inte på Idol överhuvudtaget, men du verkar vara trevlig och har faktiskt en bra sångröst. Hursomhelst, ta inte åt dig av sådana där kommentarer - det är ju inte konstruktiv kritik precis. (:

2009-06-09 @ 20:09:02
Postat av: Anna

Alice är fan INTE tjock! inte ful heller! hon är finare än vi tråkiga svenskar är iallafall!



Hoppas du får göra en skiva snart. Då ska jag köpa den :D

2009-06-16 @ 00:16:10
Postat av: Maria

"HORALICE" - alla vi vet att du är avundsjuk på alice, du är förmodligen nån tjock ful idiot som inte har några vänner och sitter bara hemma vid datorn. du är avundsjuk på alice som är vacker, snäll och grymt begåvad. så det du kommenterar är helt onödigt ditt lilla asshole!

2009-07-13 @ 12:40:51
Postat av: Mariam

fyfan vilken patetisk mænniska! avis eller?



Shit du ær heelt underbar av det jag læst! Keep rocking!

2009-07-17 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback