Oense

Min kusin Filip är en trevlig kille. Han är rolig och snäll. Han ställer alltid upp! Han är en bra kille och jag försöker hitta honom en bra tjej. D v s en tjej som stämmer in på mina kriterier för hur en bra tjej är. Vilket inte alltid är så lätt. Jag är kräsen och han är kräsen. Han förtjänar iallafall en bra tjej. Hur som helst är han väldigt rolig. Han vill gärna vara med och bestämma vem jag ska dejta hit och dit, precis som jag vill vara med och bestämma vem han borde dejta osv. Oftast brukar han såga alla mina åsikter och val. Men i helgen mina damer och herrar hände något mycket sällsynt. Han höll nämligen med mig! Om en massa saker! Kanske var det för att han dragit i sig en öl eller två, vad vet jag? Han och hans kompis Mats körde mig in till stan (Mats körde, och han hade INTE klunkat i sig öl. Så ni behöver inte vara oroliga ;) ) Vi hade en väldigt lång disskusion i bilen om allt mellan himmel och jord och för en gångs skull kunde komma överens om en massa saker. Vilken som sagt var sällan händer. Hur som helst avslutades samtalet väldigt roligt. När de släppte av mig fick Filip syn på en kille han kände igen.

-Men där är ju han!  Känner du han?
Ja!?, svarade jag.
-Men va fan! Ta han, det är en jävligt bra kille. Han kan du få ta. Det är okej. Hälsa från mig!
- Nej, sa jag och hoppade ur bilen.

och så var vi oense igen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi..

bara du håller dig borta från hockeykillarna, så är jag nöjd;)

seriously you can do so much better!;)

(kul inlägg btw)

puss

2009-07-06 @ 20:44:34
Postat av: Lovisa

Vem var det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback