Att leva i en resväska

Jag så gott som lever i resväskor just nu. Är hemma och packar om sedan drar jag igen. Jag älskar ju att resa, så det gär absolut ingenting men det medföljer såklart också lite mindre roliga saker såklart. När man hela tiden har hela garderoben och allt man äger i väskor är det lätt att saker försvinner. Man har liksom ingen aning om vart grejerna finns eller hamnar, allt känns som lite utav en chansning. Alltid, alltid letar jag efter saker. Alltid är det något som är borta! Det är hopplöst. För det mesta är det små saker. Saker som lätt försvinner eller inte syns så lätt. Men detta eviga letande alltså... Jag tror jag ska bärja sätta sändare på allt jag äger.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skriv ner allt som du packar ner, om du packar ner ett par skor så skriver du ned de, sen nästa sak och skriver ned de.

2009-07-26 @ 10:23:57
Postat av: Anonym

hoppas du fick med dig allt:)

önskar dig en trevlig arbetsdag!

kramis

2009-07-26 @ 11:08:55
Postat av: http://honkallaslinus.blogg.se

Haha vi är lika när det gäller att tappa bort saker (i)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback