Utmattad

Jag är heelt slut idag, efter signering och hela köret. Jag tror det är för att jag tokjobbat hela veckan. Men jag har ju världens bästa och roligaste "jobb", så vad gör det!? Man får vila när man får tid :)Slocknade direkt i soffan när jag kom hem i eftermiddags, och sov en bra stund. Men det var jag väl värd kanske, haha. Signerningen idag var jättekul och det var rätt mycket folk. Gävle gjorde mig stolt och tog emot oss väl, vilket gjorde ett fint intryck på både Kevin och Robin ;) HAHA. Vi var alla rätt krassluga i halsen idag men det gick helt okej för mig ändå, kanske inte det bästa jag gjort i hela mitt liv direkt, men det kom ljud ur munnen iallafall! :D


Tack för alla fina blommor och presenter jag fick förresten! Efter signeringen hade både Robin och Kevin brådis tillbaka till sthlm så det blev ingen mellanlandning at my place som det var tänkt, det får bli en annan dag. Istället däckade jag som sagt var i soffan och sedan kom min moster Isa och hennes man Roger hit i sällskap med Björn och Cicci, nu droppade även min kusin Evelina och hennes Johan in. Mycket trevligt med en mysig lugn hemmabjudning. Funderade/funderar (fortfarande) på att hänga med tjejerna ut en sväng ikväll men jag vet inte hur pigg och energiska jag är. Det kanske blir så att jag stannar hemma och fortsätter myskvällen här istället. Under middagen blev det en massa roligt prat om dels musik och dels om att jag borde hitta mig en riktig man. En rejäl en enligt Roger, så nu har vi valt, HAHA. Han är med på noterna han! Vet vad jag ska ha ;) Isa å andra sidan tyckte att jag skulle starta en grupp istället för att vara soloartist. "ni kan ju heta Roxtvå, istället för Roxette". Haha, dom är så sköna hela högen, jag diggar min familj! Nu ska jag gå och vara social med de andra.  


pusssssss



Tog med mig favvotjejerna backstage



sis var också där och tog em fika med Robin, haha


fika


lilla kusin Lydia fick sitta med en stund under signeringen, jag tror hon tyckte att det var jättespännande!


Robin hittade ett barn som han blev kär i, nya favvoungen


Kommentarer
Postat av: Ida

hej Ida här igen ! jo kan du inte komma till hudding och sjung ?? skulle gära villa se dej här i huddinge , missade er när ni var på "heron city" :-( vill jättegärna va där då..

kramar ;-)

Postat av: carolina

hahaha, nååh så söta alla är! =)

robiiin(L)

2009-01-24 @ 22:54:00
Postat av: Anonym

Bebisen & Robin va jättesöta hehe:) Du och Robin skulle nog passa jättebra ihop, hoppas på att de är nåt mellan er även fast ni inte verkar vilja avslöja det.



Tycker också ditt hår va sjukt fint på den sista bilden, kan inte du skriva ett inlägg om hur du fixar det?

Skulle va jättekul, puss!

2009-01-24 @ 23:00:38
Postat av: Jessica

fina bilder :)

2009-01-24 @ 23:15:50
Postat av: Olivia

Otroligt goo unge :) finaste ögonen:)

2009-01-24 @ 23:29:59
URL: http://oliviaahlandersandberg.blogg.se/
Postat av: madde

Vad söta Robin och Lydia var! :D

Still, skulle jättegärna göra en design åt dig om du vill :) som du inte behöver använda, men det kan ju vara ett förslga iallafall..?



Ha det bäst min största idol!

/madde, 15

2009-01-24 @ 23:34:05
Postat av: amanda stridh

jag va i valbo o såg dig,robin o kevin :D<333 Gud va ni va bra ! ^^

2009-01-24 @ 23:56:46
URL: http://amandastriidh.blogg.se/
Postat av: Erika

Naw va söt kusin :) du måste älska ditt jobb, ditt jobb är min dröm :) vill också komma dit en dag. Hoppas du har det bra :) Kramar!

2009-01-25 @ 00:23:49
URL: http://stopthissong.blogg.se/
Postat av: Anonym

..jag avundas dom som fortfarande tror att du och Robin e ett par..(those good old days.. ;))

suck..

:(

2009-01-25 @ 00:45:08
Postat av: Anonym

He he..

Det syns att han pratar bebisspråk med Lydia..

:):)

2009-01-25 @ 00:48:29
Postat av: Linnea Gröning

Tack för ALLTING Alice! Jag tror Valbo var den bästa dagen i hela mitt liv! Jag har aldrig någonsin tyckt om någon artist så mkt som dig och du förgyller mitt liv och tack för allting, du har gett mig så mkt lycka så du anar inte! Du är den bästa för mig, du är så mkt och jag kommer aldrig kunna tacka dig nog för allting, alla fina ord, alla kramar och pussar, du förgyller helt enkelt mitt liv Alice. Du är värd allt guld i världen <3

2009-01-25 @ 01:06:51
URL: http://ilyalicesvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har varit inne på "powerpinglan"

och kollat bilderna..

Alltså

SHIT!..



VILKA BILDER!!!!



Helt makalösa!!



Känns som att

hon verkligen har

fattat dig på något sätt..



Kan inte ens välja någon favorit

tror jag,

men ska jag ändå

välja,

får det nog bli den sista

i fåtöljen.

Karaktär, attityd..allt

(du ser tio år äldre ut!! :))

..alltså..MÅLLÖS!





Ja det är bara att gratulera

både fotografen och "objektet",

suveränt!



:)

2009-01-25 @ 02:06:50
Postat av: Anonym

..alltså..

shit vad kul ni måste haft!



Nä nu ska jag sluta mässa och gå och lägga mig..



:)

2009-01-25 @ 02:20:19
Postat av: Anonym

Lägg in någon bild på Kevin :D



Men Alice, du är bäst! STOR KRAM!

2009-01-25 @ 02:46:03
Postat av: Anonym

fan va gulligt :D

2009-01-25 @ 09:54:42
Postat av: Julia Sunna

ALICE DU ÄR BÄÄÄÄSSSTTT<33333

du och sanna är mina största idoler<3333333

Jag e sannas största fan

och så e jag ett stort fan till dig:D

/krammmm

2009-01-25 @ 13:23:14
Postat av: Anonym

söt kusin, lite lik tom cruise/katie holmes lilla suri =)

2009-01-25 @ 14:36:12
Postat av: Amanda - Kusinen - Stolta mamman!a

OJJOJJ Inte dåligt om ngn tycker hon är lik lilla SURI! hehe en Av världens mest kända barn!

TACK! /Stolta mamman till Lydia! ;)

2009-01-25 @ 19:52:12
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Anna

gårdagen var riktigt trevlig :)

har laddat upp lite bilder på bloggen ifall du är nyfiken ;D

2009-01-25 @ 20:25:38
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va söt kusin du har:D

Det ser verkligen ut som att ni har skit kul på alla signeringar även att du säger att det är jobbigt ibland:)

2009-01-25 @ 20:53:33
Postat av: Malin

Guuud vad kul det var att få träffa dig i Valbo i lördags! :D Det överträffade allt, och att det var på min födelsedag gjorde ju saken ännu roligare!! :)



Kram på dig från tjejen med dom "coola" glasögonen. xD Hahahahahah!!

2009-01-26 @ 18:22:47
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/
Postat av: Matilda!.

erkän ni är ihop!! <3<3<3 ni är ett bra par!! ;)

2009-01-28 @ 16:38:54
URL: http://godiis.blogg.se/
Postat av: Linda

Heej söööwta Alice. Du äger e bäst på alla sätt. Du har så himla bra röst. Ta inte åt dej av allt som dom skriver. Dom är bara dumma människlor som inte har nåt annat att göra. Älskar dej! puss/Glada elvaåringen i norrland

2009-01-31 @ 21:54:12
Postat av: emma

naw, dom 2 sista bilderna va uursöta :)

2009-02-01 @ 21:24:17
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej alice! kan du lägga in en bild på din autograf nån gång?? ps. skriv in det i bloggen direkt om du får ett skivkontrakt<3 jag hoppas att du får det;) //kram<3

2009-02-02 @ 10:56:31
Postat av: Lydia

hej alice! jasså, så din kusin heter lydia? för du hämtade henne precis när jag skulle få din autograf. Haha, jag heter oxå lydia. Vilket sammanträffande. :P Du kn gå in på min bdb lydia818 och se bilderna om du vill. Men kolla på den 25/1 istället. Där är bilderna. Det finns en på dej och lydia där. du får ha det bäst! kram lydia

2009-02-28 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback