Grammisgalan

Det blev en myseftermiddag med Mickis och Bella och vi tog en lååååååååååååååååång fika på det nya fiket här i Gävle. Vi har så mycket att prata om att vi hade kunnat sitta där tills det börjat växa mossa på oss. Vi pratade om allt som hänt under hela hösten och en hel del annat vanlig "tjejprat" också vilket betyder att det blev en hel del "kärleksprat". Mickis kom helt enkelt fram till att kärlek gör en helt knäpp och paranoid. "jag känner inte igen mig själv" utbrast hon, haha. Jag kan inte annat än hålla med om att kärlek är en knepig grej, eller vad vet jag egentligen?


Bella & Mickis


Jag läste ett horoskop idag förresten om kräftan stog det så här : Kräftans hem är hennes borg, hon månar mycket om familj och barn. En vän i alla väder som man kan lita på livet ut. Tyvärr känslig som ett löv, så det gäller att vakta sin tunga. Hemmet inreder hon efter sitt konstnärliga mjuka sinne. 
 Ha ha, ja det stämmer säkert in på mig. Jag är nog rätt känslig av mig tror jag, och jag hoppas att jag är en vän att lita på livet ut.

En annan sak som är rätt lustig är att jag innan jag träffade mina vänner idag skrev ett inlägg om "armbandsmani". När jag sedan möter dem visar det sig att de har en försenad julklapp till mig, och vad var det om inte ett armband? :D Åh, ett megagulligt silverarmband från Tomas Sabo som håller samma stil som de andra två jag nyligen fått. De vet precis vad jag gillar för stil de med! Vi har ett likadant armband alla tre, nästan som kompisarmband fast mycket coolare såklart ;) Haha. Jag blev helt rörd iallafall, jag tycker att det är jättefint att vi har likadana alla tre så att vi alltid på något sätt "bär med oss varandra".


Nu har jag suttit här framför tv:n och sett på grammisgalan, grattis EMD till vinsten! :)



Imorgon väntar en träff med Frida, som jag inte träffat på jättelänge, och sedan ska jag gå på brynäsmatchen. Det blir den första matchen jag går på den här säsongen, ska bli kul!

godnatt


Kommentarer
Postat av: bella

Härligt att du är hemma i Gävle igen, kanske möts någon dag! Vem vet? :)



kram

Postat av: emelie

Har det kommit ett nytt fik i Gävle? ;o Vart då? :)

2009-01-08 @ 10:33:52
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

Har det kommit ett nytt fik i Gävle? ;o Vart då? :)

2009-01-08 @ 10:34:38
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har ett sånt armband jag me ;)

2009-01-08 @ 16:14:00
Postat av: lina

håller du fortfarande komtakt med anna och dom andra idolerna? :)

2009-01-08 @ 16:18:12
Postat av: Jelena

Hejsan!

har några bilder på dig sen ni var på familia i hyllinge/helsingborg om du är intresserad :)

Kramis

2009-01-08 @ 21:04:43
URL: http://jelenar.blogg.se/
Postat av: Anonym

så vart min blogg.

2009-01-09 @ 14:20:08
URL: http://jeelenar.blogg.se/
Postat av: Beatrice jakobsson

skulle vilja ha din msn (A)

eller kunna prata med dej mer än det här..

2009-01-09 @ 21:29:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det lät ju som en jätte bra dag alice ^^,

2009-01-10 @ 10:52:11
Postat av: Marina

Ah, EMD var bäst helt enkelt :)

2009-01-15 @ 15:20:44
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Tove Gustafsson

Jag har oxå ett sånt armband! dom e jättefina ^^



Fin blogg föresten! ^^

2009-01-18 @ 17:13:11
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

heej! jag älskar din musik. ska du göra em skiva? eller du kanske har det? jag vill i alla fall ha din musiik! du är jätt bra och jätte fin <3 hoppas du har tid att svara på detta mejl. kollar in din blogg varge dag pch läser allt! det är jätte spännande att veta om ditt liv <3<3

2009-01-22 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback