En massa mys

Idag har jag tillbringat en stor del av dagen med M & B. Vi tog en lång mysig fika på "nya" waynes som vi kallar det. Vi har blivit riktiga stammisar där, haha. Det är mysigt och fräscht. Lisa och Emma kom förbi och sa hej och Lisa berättade att hennes bror var sjuk, vilket genast fick oss andra att backa några meter ifrån henne, HAHA. Jag hatar att vara sjuk, jag vill verkligen inte bli sjuk nu igen. Mickis intalade mig att hon minsann skulle ge mig lite energi, men det slutade med att hon var den som nästan somnade mot min axel, HAHA. Bella var lycklig, över en massa olika saker. B la för att deras blogg fått fler läsare, vilket de tackar mig för, hihi.
Vi läste tidningar och kom in på en massa olika horoskop vilket ledde till samtalsämnet "alla hjärtans dag" en rätt överskattad dag enligt oss. Men det kanske är för att jag aldrig direkt firat den mer än att jag har en kusin som fyller år på alla hjärtans dag. Vi kom fram till att årets allahjärtansdag skulle bli något speciellt, på ett eller annat sätt!? vad vet jag, vi får se vad som händer och vad vi får för planer. Men vi står fortfarande fast vid att det är en rätt överskattad dag. Jag tycker att man ska visa att man tycker om varandra varje dag, och inte bara en dag om året. Å andra sidan kan det säkert vara en bra dag på många sätt bara det att jag inte fått uppleva det än, HAHA.


På lördag åker tjejgänget till Chamonix och åker skidor och har det bra, själv har jag en massa annat att göra. Såklart jag skulle vilja åka med men det är ju en skolresa, så jag är inte inbjuden, haha. Jag får klara mig själv hemma i kalla Sverige istället.


Jag var nyss med i barnkanalen i bobster! På fredag går nästa program, då i SVTB = barnkanalen.

Fick höra att jag slagit rekord i tittarfrågor till bobster. Man kan nämnligen skicka frågor in till programmet som tittare och så svarar jag på en del. 800 frågor hade kommit in på en vecka, det var tydligen mer än någonsin! :D Gör mig glad, och stolt!


Nu ska jag och sis spela guitar hero






skriva autografer åt söta barn





Emma & Lisa


Guitar Hero


Kommentarer
Postat av: Fanny

Såg dig på Bobster ;)

Är de "bajset" choklad eller? xD

2009-01-28 @ 20:02:13
Postat av: ida rehnsbo

jag kollade! :D hihi

Postat av: Anonym

2009-01-28 @ 20:29:11
Postat av: madelene

Såg dig på stan idag, utanför nian :)

Hur är det egentligen att bli igenkänd, att få blickar på sig och att alla vet att det är du var du än går? För jag antar att de flesta känner igen dig. Är det inte jobbigt? :)

2009-01-28 @ 20:36:45
Postat av: Elvira

Ser aldrig på Bobster men när syrran ropar: Alice är med! är jag ju tvungen att titta ;) Kul att du gillar JonasBrothers, jag älskar dem!

Puss på dig Alice, ha det bra :)



xoxo <3

2009-01-28 @ 20:38:52
Postat av: caroline

Hallå. Såg dej på waynes idag alice :)

2009-01-28 @ 20:54:01
URL: http://ehncaroline.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Haha åh, lyllo barnen! Hah :D Känner mig lite som en spammer. Min kompis kompis hälsade ju till dig från mig, skulle hälsat att jag saknar dig otroligt mycket också känns det som. För jag har verkligen aldrig saknat någon så mkt som dig tror jag. Trots de få dagar det var sen jag träffade dig. Men det är väll mest för att jag inte vet nästa gång, ush, den tanken är hemsk. Så fort du ska ha någon spelning någonstanns nära här eller inte allt för långt bort så måste jag komma och kolla, eller spelning och spelning, om du ska någonstanns i närheten, för det känns verkligen som att om jag inte får träffa dig snart så går jag totalt i bitar. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur jobbigt det är att inte veta att man ska träffa dig snart. Du förgyller mitt liv!



Tack för allt



PUSSSSSSSSSSSS <3

2009-01-28 @ 21:02:02
Postat av: Alicia

Jag såg er idag där :)

Lovisa, min kompis blev galen..hoppas hon inte ser detta, haha.

Jag älskar det där fiket^^

Vi ses säkert där nån mer gång, haha.

2009-01-28 @ 21:33:36
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: angelica

Åh nu blev jag ju sugen på ett GuitarHero igen.. hehe.. =)

2009-01-28 @ 22:23:01
URL: http://anglalik.webblogg.se/
Postat av: Amanda - Kusinen

Du har väl sett kortet på "docksöta barn Alice" i min blogg! ;-) Hemma idag?? KRAAAAM!

2009-01-29 @ 13:03:02
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Hanna

2009-01-29 @ 16:50:03
URL: http://u
Postat av: Hanna

Hej Alice (:

Lyllo barnen ! =] Vill också ha din auotograf , fast har den redan på en skiva ... men ändå ! hahah :D Nu tror jag nog att jag också måste splea guitar hero det var länge sen jag gjorde det ! :P

2009-01-29 @ 16:51:38
URL: http://underbaraalice.blogg.se/
Postat av: :)

;)

2009-01-29 @ 17:10:53
URL: http://kerstiins.blogg.se/
Postat av: annonym

jag har likandan mobil som dig.... GYD VAD COOLT!

2009-01-29 @ 17:47:19
Postat av: Anonym

Jag hade tagit med dig på en bängkul allahjärtansdag-dejt :) löv u!

2009-01-29 @ 18:30:32
Postat av: Matilda!.

JAg har också gitar hero, det är jätte kul men svårt på hard och expert! älskar dej som många! Puss o Kram <33

2009-01-29 @ 19:37:39
URL: http://godiis.blogg.se/
Postat av: vispen

Vad roligt Alice, mys att du fick träffa dina kära vänner igen!<3

Har du trummor och mikrofoner till guitar hero också eller bara gitarrer? Jag har hört att man kan lära sig låtarna utantill genom att man spelar tillräckligt mycket. Det kanske vore något för mig, problemet är bara när jag ska höra om jag spelar rätt men det kanske man gör:D Oj, 800 frågor, det är hur mycket som helst ju! Har Betty någon blogg? kram

2009-01-29 @ 20:14:44
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: lisa

du är söt du alice:)

2009-01-29 @ 21:20:07
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Alexander

Såg dig igår på bobster och jag kommer så klart att titta på bobster imorgon också

Angående alla hjärtans dag så skulle det kanske vara roligt om jag fick dejta dig, vill så gärna göra det, men det spelar ingen roll vilken dag det är iallafall.

Roligt att det kom över 800 frågor! :)

2009-01-29 @ 22:14:09
Postat av: Anonym

Klart man ska visa att man tycker om varanda varje dag! på allahjärtans dag ska man bry sig lite extra mycket om den/de man tycker mest om. När du hittat en pojkvän kommer du antagligen tycka att Allhjärtans dag är en av årets bästa dagar ;)

2009-02-01 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback