Powerwalk

Jag kom nyss in från en frisk powerwalk med mamma. Känner mig genast mycket piggare! Lunchade med mamma på stan innan jag gick och mötte Magnus och Marcus i deras studio där jag fick lyssna på en massa kul! Sedan gick jag för att möta Bella, och det blev en lång fika. Riktigt mysigt. Vi var riktigt vågade idag pch slet oss från våra stammisfik och provade ett nytt ställe ;) Flanör blev det, som hade riktigt god latte! Kan jag definitivt rekommendera.

Idag kände jag verkligen hur mycket jag längtar till sommaren. Jag och Bella pratade sommarplaner och jag blev så peppad på sommar, sol och värme! Ge mig lite sol, NU! Är riktigt taggad på vår- och sommarkläder nu också. Det är så mycket roligare än varma vinterkläder.

Förresten har många undrat varifrån dödskallehalsbandet jag bar under Idolfinalen (Heavens on fire) kommer ifrån. Det kommer ifrån Åsitas. Inte alls min typ utav halsband egentligen. Jag gillar enkla och stilrena smycken som inte är fså pråliga, men det funkade perfekt till outfiten jag bar just då! Som pricken över i:et kan man säga.  Häftigt är det iallafall!


3064864_1b07dd630b_m1


3064865_fc1b270c69_m

Laila bar ett likadant, dock lite ljusare nyans.


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Woa :D Shit vilken fin header du har fått :D Jag älskar bilden från när du sjöng heavens on fire (: Jag längtar också till sommaren! Jag behöver ett låångt lov! Ush för skolan. Puss på dig <3

Postat av: Alexander

den förra designen var bättre

2009-02-24 @ 12:34:54
Postat av: Hanna

Ja sommaren borde verkligen komma nu ! =) längtar , jag ska även till grekland då så jag kängtar extra mycket :P

Du har ännu en ny design ser jag ! Helt underbart fin den här med ! :D

2009-02-24 @ 13:08:06
Postat av: ida

tjena alice , jag har en fråga , vart kan man se när du och robin turnerar? vore jätteguligt om du svarade pusss

2009-02-24 @ 16:08:44
Postat av: Kiet

Du alice, ja har addat din e-mail nu, logga in när du ser detta för ja är inne så länge ja kan nu :)

2009-02-24 @ 18:48:28
URL: http://kietle.devote.se
Postat av: Ellinor

Verkligen stort halsband! Men måste säga att du passade mkt bra i det :)

2009-02-24 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback