Morgonlatte

GIck upp megatidigt imorse och stressade för att hinna med tåget. Pappa fick tjata och tjata på att jag skulle skynda mig,Jag sitter nu på Sthlmcentral och väntar ivrigt på att få hoppa på tåget mot jönköping. Jag ska göra ett byta och emellan har jag 1 h väntetid här i Stockholm. Inte allt för kul. Satte mig ner på et fik för att få lite lugn och ro och njuta utav en latte. Jag sätter mig vid ett bord som har fyra platser och helt plötsligt dyker det upp en tant, som sätter sig precis bredvid mig jättenära. Fastän det finns säkert 10 lediga bord i rummet!? Dessutom skall tillsäggas att jag inte såg allt för inbjudande ut. Varför? Varför måste hon sätta sig så nära mig när det finns andra väldigt lediga bord? Hon luktar illa och kommer konkandes på säkert 8 påsar fulla med tomburkar!? Ehum.... Det säger väl kanske en del. Varför? Dålig start på dagen!



Jag har precis upptäckt funktionen "webcam" på min lilla bloggdator, hihi, Nog för att jag visste att det fanns en liten kamera där uppe i kanten, men jag har aldrig förstått mig på hur den funkar tills nu. En tidig lördags morgon på Sthlmn central. Perfekt tillfälle för att undersöka allan funktioner på datorn. Jag använder bara den ghär datorn på resande fot osv. Vilket gör att jag inbte lägger så mycket tid på att lära mig alla funktioner på den, men nu kan jag använda webbkameran iallafall. Jag bjussar på en bild jag nyss tog, hihi.

latte
morgontrött och slö... hoppas att jag blir pigg av latten.


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Alltså, jag sitter bara och leeeer när jag läser det du skriver, och när du laddar upp bilder på dig! Du har ett leende som säkert inte kan få någon, inte ens någon helt jäkla förbannad person att inte le, du har verkligen ett leende som smittar! Du kan alltid göra mig glad! Yoooure my sunshine :) <3

Postat av: Anonym

vilken fin bild även om du ser ganska trött ut

2009-02-28 @ 12:13:05
Postat av: Anonym

ojoj dina ögon. och dina kinder.. kär ;)

2009-02-28 @ 12:52:19
Postat av: Mikaela

åh jag älskar dina naglar & ditt hår :D <33



Måste få se dig sjunga live igen, lan du inte lägga ut datum när du sjunger? :)

2009-02-28 @ 21:45:13
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ben

Så jävla sööt du är! trött men söt! :)

2009-04-02 @ 03:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback