I feel good

Okej, jag har kommit på tåget mot jönköping som för övrigt var försenat. Nu känns det bättre igen. En massa glada barn har pekat och viskat "mamma, där är alice" och så ler de, jag ler ännu större tillbaka och fnissar lite, hihi. sånt blir jag glad av! :) Jag blir glad av glada barn som blir glada av att se mig helt enkelt.




På tåget (som förresten är proppat med folk) är hälften av min vagn upptagen av asiatiska utbytesstudenter (tror de är från Kina).Jag tror att konduktören trodde att jag hörde till dem fölr när han nyss kom och frågade efter biljetten sa han "hello". Jag svarade "hej" och "tack" på svenska. Han blev nog lite förvirrad men svarade sedan på svenska "byte i nässjö ja". Så han fattade nog tillslut att jag inte hörde till dem.


Nu ska jag och min Ipod touch ha trevligt på tåget några timmar. Lyssna på bra musik och kolla på film. Sova en stund ska jag nog göra också.

tagbiljett


Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är alltid mysigt med barn ;)

Postat av: Frida

Hej!Ha det så bra älskar din blogg

2009-02-28 @ 11:02:59
Postat av: annalisa

jag älskar dig så mycket! du gör mig jätteglad alice. ha det bra//annalisa

2009-02-28 @ 11:08:09
Postat av: Alexander

Vad är det du ska göra i Jönköping?

2009-02-28 @ 11:18:38
Postat av: Mikaela

vad ska du göra i Jönköping ?:)

2009-02-28 @ 11:25:17
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: caroline

ha så kul! ska du uppträda i sthlm någon gång? :)

2009-02-28 @ 13:47:18
Postat av: Karolina

Hej igen Alice!

Jag vet en bra sida som man kan beställa jättefina smycken på den heter: angelaknutas.se

hon är syslöjdslärare på min skola!

snälla kan inte du skicka ett mail till min e-mail adress? snälla! det skulle betyda jätte mkt, jag skulle så jätte gärna vilja ha din autograf!! du kan inte fatta hur mkt jag älskar dig alice du är en underbar person!



Puss&Kram!

2009-02-28 @ 14:15:21
Postat av: Cecilia

Du är jättefin !

och sjunger jättebra! :),

2009-02-28 @ 15:00:26
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
Postat av: Julia (:

Alice, jag var och kollade på dig i jönköping för ett par timmar sen! Kom precis hem, jag stod längst fram och det var jättekul att få se er! Du, Kevin och Anna har varit mina favoriter hela tiden och dom andra två har jag ju redan träffat utanför anglais i stockholm, då såg jag bara dig lite snabbt när du sprang förbi :p

Så det var verkligen jättekul i dag, och kul att få bild med dig också! Tack för det! :D

Kramar (:

2009-02-28 @ 18:57:20
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Alice , du var jätte duktig idag :) skönt att få träffa dig och Robin , ni är hur duktiga som helst och massa bilder fick jag tag på er :) Ni är mina idoler :) <33

2009-02-28 @ 19:46:07
Postat av: Anonym

kan du inte ge lite musik tips? :)

2009-02-28 @ 20:26:49
Postat av: madde

Satt nyss och kollade en massa Idolklipp på youtube - du är ju så GRYM!!

Satt och höll på att skratta på mig när du sa att du skulle ha en snorgrön klänning för att matcha Robins ögon =P

Ha det bäst!!

2009-03-01 @ 00:32:13
URL: http://massakramar.blogg.se/
Postat av: lina

Heeej du ägde i Jönköping. Älskar dig. <3 Du och Robin B och Kevin sjunger bäst <3

2009-03-01 @ 10:58:45
URL: http://linabella.blogg.se/
Postat av: My

De va personer som trodde jag var du, konstigt nog är vi inte alls lika, men jag tog de som en komplimang!

Du är grym!

2009-03-01 @ 16:04:20
URL: http://mysandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Alice , du va grym igår jag bara älskade det :) Du, Kevin & Robin är en av mina idoler :) <3 Jag är jätte glad över att ha fått träffa dig , du va otrolig :) <33

2009-03-01 @ 16:35:47
Postat av: Sofia

sööt<333 var det kul i jönköping ?? :)

2009-03-02 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback