Gossip girl med glass

Jag har landat hemma i Hedesunda igen. Skönt faktiskt att få vara hemma någon dag innan jag åker igen.  Imorse fick jag sova ut! Så himla skönt efter den fullspäckade dagen. Jag käkade en riktigt brakfrulle med Alec och Toiva. Bilade hem med Alec som förövrigt är skitrolig och skittrevlig! Vi stannade till på köpis där Schlagerstjärnan var i full gång för att säga hej till AnnaMia och Jennie.


 dsc01014

Alec och "skinnbilen" som han själv kallar den, Ha ha ha



Nu har jag precis tittat gossip girl, absolut en utav mina favoritserier. Men jag brukar oftast missa den eftersom att den går på söndagar, tyvärr. Det tillsammans med glass i soffan var precis vad jag behövde. Nu är jag utvilad igen, hihi. Under veckan som kommer är det full rulle igen. Bring it on! :) jag är taggad!

Jag ska passa på att säga GRATTIS till både EMD och Molly som igår tog sig till finalen i Melodifestivalen, precis som jag tippade och hoppades på. :) Världens goaste!

dsc00902

Kevin hittade julpynt i väskan, vilket fick oss att minnas Åhléns och Idol, hihi.

Förresten så har jag nu fått en exklusiv förhands lyssning på kevins platta på tåget till GBG, riktigt bra! Jag har redan en favoritlåt :) Vad den heter får jag dock inte säga än.


dsc00905

"titta där är Alice"






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh söt Kevin <33 :D



Haha vad coolt med en butik som heter Alice ;)

Postat av: Fanny

Det var någon artikel om att EMD skulle ha brytit mot någon av reglerna. Genom att ha sjungit låten när de inte fick. Jag förstår inte riktigt.. Men du läsa det här!

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/1.1474713/emd-riskerar-diskning-efter-misstankt-regelbrott

2009-02-22 @ 22:15:14
URL: http://fennie.bloggagratis.se
Postat av: Linnea Gröning

Haha den sista bilden ger mig minnen med må jag säga (: Haha! Senast jag var i Sthlm tror jag så pekade min kompis på den och typ skrek på mig xD Och jag vart typ galen O_o Har dock inte varit där inne. Sorgligt. Haha. Vilket otroligt söt bilden på Kevin också :D Och föresten, om du ska på någon spelning eller så närmaste tiden så skulle jag bli grymt glad om du skrev upp de på bloggen (: Puss du är underbar <3

2009-02-22 @ 22:21:52
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej Alice :)

Härlig blogg du har, fortsätt skriva om idolminnen och de andra idolerna och du, det är kul och veta med från din sida liksom.

Ska du till Jönköping den 1 mars?

Snälla skriv :)

Kram!

2009-02-22 @ 22:28:50
Postat av: Alexander

Vad gör Kevin äntligen med julpyntet inne i sin väska? Det har ju redan varit jul, borde han veta.



I melodifestivalen så tippade jag som dig, EMD och Molly i finalen.



Roligt med en affär? som heter som dig :)

2009-02-23 @ 00:31:36
Postat av: Amanda

Roligt med Kevins skiva. Fotade den där Alice skylten i lördags. :)



Kram Amanda

2009-02-23 @ 01:59:04
URL: http://vaga.blogg.se/
Postat av: johanna

jag var på sergelstorg i lördags då såg jag cokså att det stog alice där , hehe

2009-02-23 @ 08:55:14
URL: http://johaanaas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Går du fortfarande kvar på helges? Kram

2009-02-25 @ 19:24:25
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback