Fredag

Det är skönt med fredag. Fredagar är mysiga. Idag har det varit en lugn dag. Sov ut imorse och sedan åkte jag med pappa till stan för att uträtta en del ärenden och sedan gick vi för att köpa en ny mobil till mig. Det blidde igen idag eftersom att den jag ville ha inte fanns hemma, så de beställde en åt mig och den kommer väl kanske nästa vecka då förhoppningsvis. Får se om den passar mig, jag kanske hinner ändra mig innan nästa vecka, haha.



Vi åkte förbi bilhallen och hämtade upp vår bil som varit på service. Passade på att kära ner mig i en Audi TT. PUH! Im in love! En sån ska jag ha, eller ja... VILL ha . I en snygg, fräsch, cool färg. Sedan saknas bara körkortet, haha.

audi_tt_1

Snälla audi, ge mig en bil. Hihihihi....  (skämt för er som inte fattade det)
Nejdå, nog om bilar nu.


Ikväll ska jag bara vara hemma med min familj och ha en mysig fredagskväll. Imorgon bitti åker jag tidigt, tidigt ner mot Jönköping! Vi ses väl där? ;)




Kommentarer
Postat av: SaraS

Du är väl inte direkt så känd så du bara kan be om en bil och sedan få en. Du kanske var det förrut men jag har svårt att tro att du kan få sådana gratisprylar nu, när du inte längre är med i idol.

Du är inte "inne" nu längre och det är bara att aceptera, eller göra dig "inne" igen.

Sry, but life goes one u now ;)

Postat av: Mandy

Hello :D



[email protected] är min mail. så maila mig du så kan vi hålla kontakten.. Nån gång framöver när det passar skulle det var kul att träffa dig!



Hemma med familjen vad härligt :d SJälv sitter jag ensam i min tvåa och äter hamburgare^^ SKa över till killarna sen :D



Sja du på en tripp till Jönköping.. Jisses!



Har du mycket att göra nu efter IDOL så hära när det börjar blir vår? Fullbokat.. ?

2009-02-27 @ 18:06:15
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: dalida

omg "saraS" vilken del av skämtet fattade du inte. gosh... Hej alice jag fick höra "hemlisen"... den är ASBRA! :)

2009-02-27 @ 18:14:26
URL: http://dalida.se
Postat av: Linnea Gröning

Saraaaaa :O Slådigslådigslådig! Alice är världens bästa din tönt! Kom hit så ska jag slå dig XD GAH! Snacka inte skit! "inte inne"? Hmmf. Fråga mig och massa andra så kanske du ändrar din åsikt. Jag vet måånga som tycker om Alice. Sååå om du måste ta ut din ilska på någon så gör det inte på Alice, gör det på mig. Hon är inte värd din skit.



Puss på dig Alice! (: <3

2009-02-27 @ 18:19:01
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej Alice!

Du är verkligen min STÖRSTA idol och jag skulle så JÄTTE, JÄTTEGÄRNA vilja träffa dig någon gång snälla kan inte du lägga in ett turnéschema i din blogg? SNÄLLA, det skulle betyda jätta mkt, och det skulle även betyda mkt om du kunde sätta in en länk så att man kunde få din blogg som startsida när man öppnar internet typ (mozilla Firefox). och bara en sak till, jo jag vill gärna veta var du har köpt ditt fina armband med berlocker på, det är sååå snyggt jag älskar verkligen armband med fina berlocker, och DIG förståss. jag har också ett armband med berlocker, fast det har jag köpt på faith. och en berlock är en silvrig dödskalle ett svart hjärta och en silvrig berlock med text som det står "LOVE" på.



MÅNGA, MÅNGA KRAMAR KAROLINA DITT STÖRSTA FANS<3<3



PS. Har du fått ett skivkontrakt än?

Jag har uppstäckt att vi kommer från samma land vietnam, men du kommer väl från hanoi? det gör inte jag , men min lillebror gör det. älskar dig!!

2009-02-27 @ 18:25:43
Postat av: Karolina

oj, just det jag glömde skriva: vad var det för modell på mobilen, eller vad var namnet ex: wf8r0i, eller så



Pusss&Kraaam alice <33333

2009-02-27 @ 18:33:33
Postat av: Anonym

SaraS är en avundsjuk misslyckad fjortis, därav svartsjukan och dumheten.



Alice <3

2009-02-27 @ 18:33:59
Postat av: angelica

du e så bra

2009-02-27 @ 18:44:45
Postat av: Kristin

Alice, din blogg är guld! Keep it up :)

2009-02-27 @ 20:38:57
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: henke

Aliiiice GRYM DESIGN! den här gillar jag verkligen. Den förra designen var bra men den här är helt perfekt. Två superheta bilder på dig också vilket inte gör saken sämre ;) Snyggt jobbat Lisa!

2009-02-27 @ 20:43:39
Postat av: Anonym

Lite roligt att inte Sara förstod att "Snälla audi, ge mig en bil" var ett skämt även fast Alice skrev det inom parentes... Sen det där med gratisprylar är ju lite skillnad mellan smink, parfym osv och en bil för över 300 000 kr. Det är inte många i detta landet som får en bil i sponsring oavsett nivå. Men okej man kan inte veta allt när man e ung & grön.



sry Sara but welcome to reality

2009-02-27 @ 21:06:31
Postat av: Sara

JÖNKÖPIING (: <333

Där bor jag ju (:



Ska du sjunga här elr? (: <333





älskar diig :D

2009-02-27 @ 21:11:02
Postat av: Anonym

Det är himla konstigt...Både du och Jonathan snackar som att det är ngt mellan er kanske??^^ Och nu ska du till jönköping..Hmmm, kan jag ha rätt? :D

2009-02-27 @ 22:28:51
Postat av: Anonym

jonathan och alice? någon här på sidan skrev någon om någon i brynäs tidigare? vem av dem är det?

2009-02-27 @ 22:38:18
Postat av: lina

duuuuuuuuuuuuuuu ärrr såååå bäst jag såg dig i jönköping såå snygg älskar digggggggg<3

2009-02-28 @ 20:06:27
Postat av: turez

Den bilen har jag diggat i åratal! haha

2009-03-01 @ 11:48:08
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback