Please jump?!

Okej, jag vet. Jag har varit riktigt dålig på att blogga de senaste dagarna och för att vara ärlig vet jag inte ens själv varför. Fast mobilinläggen funkar ju bra de me. De är ju oftast lite kortare bara, annars funkar det väl helt ok? eller? Bättre det än inget alls! Jag har varit hemma över helgen. Det är inte allt för ofta jag är ledig över en helg direkt så det har varit kanonmysigt! Mycket tid med tjejerna, det blir så när man är hemma. Man får passa på att umgås så mycket som möjligt. 

Idag spöregnar det... SUCK! Det var ju så varmt och skönt igår kväll. Det känns verkligen att det börjar bli höst. Fasen, nu vill jag iväg till sol och värme ett tag. Jag hatar när sommaren tar slut. Nu är jag påväg mot storstaden igen.

Imorgon tycker jag att ni ska lyssna på "morgon med adam och gry" (heter det så?) på mixmegapol. Jag är gäst där imorgon bitti. Sedan väntar en signering i sundbyberg kl.21 imorgon. BE THERE!

Jag längtar efter sommaren!

och jag saknar idol så mycket att det gör ont i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Jossi

jag saknar också idol! jag antar att det inte riktigt är samma sak att vara med som deltagare och att se det på tv, men helt seriöst; jag saknar verkligen Idol! Tur att det drar igång snart igen! ;)

Postat av: alise fan

ni var dem bästa i hela idol!!! jag bara älskade er

2009-08-26 @ 15:00:09
Postat av: alice fan

var bor du?hur gammal är du?har du några sysskon?

2009-08-26 @ 15:01:30
Postat av: Anonym

vilken tid ska du vara hos adam och gry?!

2009-08-26 @ 16:00:10
Postat av: Ellan

Idol kommer aldrig bli så bra som 2008. <3

2009-08-26 @ 16:16:55
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Tobias

Söta du och Anna är :D

2009-08-27 @ 00:03:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: annalisa

du är värdens bästa , jag älskar dig såå mycket! puss puss <3 <3

2009-08-27 @ 17:38:02
Postat av: Ellinor

Bilden på dig och Anna är jättefin, ni är båda så vackra :)

2009-08-29 @ 18:17:16
Postat av: moa

snygga!

2009-08-30 @ 20:40:38
URL: http://moamk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback