Nu lever jag igen

Okej, nu är jag pigg och glad igen! Woho!

Började som sagt gårdagen hos mixmegapolgänget. Tänk om man fick vakna upp varje morgon med dem alltså, det vore ju en dröm. De är ju så härliga!


Efter det jobb på MTVkontoret med Nickelodeon som sagt var och sedan ut mot "sumpan" där det var jätteskön stämning och massa härlig publik. Tack till alla er som kom! 

Idag vill jag säga Grattis till bästa Bella som tagit körkort! Nu kan kon skjutsa runt mig på alla spelningar, perfekt ;) Haha

Nu vill jag också ha körkort! :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också till körkort...NU!!!

2009-08-28 @ 14:17:21
Postat av: Neag

hej alice!

vill du skriva en komentar på min blog`?¨

snälla!?

och kan du skriva grattis på födelsedagen till min bästis på hennes blogg:

www.ajoc.blogg.se



tjabba

2009-08-28 @ 14:23:29
URL: http://neag.webblogg.se/
Postat av: Johannes

Det är bara att försöka hitta tid för att övningsköra, men du kanske redan är proffs? Sen är ju resten med körkortet bara en dans på rosor för dig.



I ditt fall vill jag säga: Kan man bli artist, kan man ta körkort! ;)

2009-08-28 @ 14:44:37
URL: http://twitter.com/Sofokles
Postat av: VivianN'

du är super lik min stora syster Anh! (:



och hoppas att du vill kolla in min blogg också ;d

2009-08-28 @ 17:27:40
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: Hanna

var köper du alla dina snygga kläder eller får du kläder från företagen? skulle gärna villja veta.

2009-08-29 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback