Fantastiskt!

Är nu hemma efter en fantastisk dag. Jobbdagen började ute i Nacka där jag hade signering. Efter det skjutsade härliga turnéledare Tomas mig mot slussen, därifrån tog jag båten över till Grönan. Skitmysigt med en liten båttur ju! :) Det gick ju nämligen inte att köra bil ut till djurgården idag då det var "tjejmilen" här i stan.
Hade sedan en underbar eftermiddag på Grönan. Fint väder och allt var på topp! Så himla roligt att stå på scenen under sådana fantastiska omständigheter, det är det bästa som finns! Efter "showen" blev det en lååååång signering. För att hålla energin uppe käkade jag och Mattias kakor och drack kaffe. Även Alexander Rybak ville vara med på kakkalaset. Danny däremot ville hålla sig borta från "härdade fetter" och avstod kakorna ;) Hahaha. Vid 20tiden hade vi packat ner allt och käkade middag tillsammans medan vi planerade inför "Liseberg" på söndag. Kommer att bli grymt, missa inte det!
Janet och jag kom nu nyss in. Vi var och tog en kvällsfika och hade ett långt och mysigt deep talk. Nu ska vi käka glass och slöa...
Bjuder på lite bilder en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska till skolan idag...inte det roligaste förstås:/

2009-08-31 @ 08:27:36
Postat av: Emilia Kostenniemi

Taaack , för att du gjorde dagen till det bästa! DU ÄR BÄST ! <3

Postat av: alma

va kul du har det alice<3

jag har saker som jag vill fråga<3

kan du inte ha frågestund här snart?

Puss o Kram! //AlmaLoveAlice

2009-08-31 @ 09:11:08
Postat av: Anonym

Bara så du vet uttalas inte Danny Dääääny utan Danni.

2009-08-31 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback