Vilken sko är du idag?

När man köper skor väljer man efter humör har jag kommit på. Eller jag gör det iallafall. Om man är på glatt humör och det är fint och soligt väder ute blir det lätt så att man köper färgranna, glamorösa partyskor. Om vädret är grått o s v blir det lätt att man köper lite tråkigare vardagsskor typ. Så känns det för mig. Därför kan jag alltid mäta mitt humör o s v med "skomått". D v s "Vilken sko är du idag?" Idag inhandlade jag ett par svarta tygskor. Så jag kände mig nog inte riktigt på topp idag kanske. Men å andra sidan har jag haft en jättetrevlig dag med Anneli. Shoppingrunda och lunch nere vid vattnet i solskenet. Så jag kompenserade upp de svarta tygskorna med att köpa mig en blommig och färgglad klänning. Nu längtar jag tills det blir sommar så att jag kan få strosa runt i den i solskenet.







Vi träffade på Alex. Den här bilden är dock ifrån gårdagen då vi tog en trevlig fika :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är alltid alltid alltid slitna mysiga vita tygskor/Converse. Alla dagar, alla årstider ;)

2009-04-21 @ 17:47:59
Postat av: vispen

Ja men färger och annat kan säkert avgöra hur man känner sig:) Vad ofta du brukar shoppa, dina pengar måste ta slut snabbt:P

Postat av: Bea

"Vilken sko är du?", lät som ett sånt där knäppt test som skulle kunna dyka upp på facebook och som man givetvis skulle göra i brist på annat :P Själv måste jag, om det stämmer som du säger, ha ganska jämnt humör hela tiden för sedan några dagar tillbaka har jag konstant längtat efter ett par rosa skor som dock inte tycks existera annat än i mina drömmar ... Det är så typiskt! Hehe.

2009-04-22 @ 21:13:48
URL: http://stillcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback