Snarkningar i korridoren

Jag var uppe med tuppen imorse. Kl.6 ringde klockan och det var dags att gå upp. När jag var påväg ner till frukosten möttes jag utav en gräslig upptäckt i hotellkorridoren. Där låg en man i en soffa och snarkade högljutt. Så högljutt att hela korridoren skakade. Jag smög mig snabbt förbi och ville inte reta upp denne man genom att väcka honom. Väl i receptionen stammade jag fram något som "eh, det ligger eeeeeeeeeh, en typ, eller någon och snarkar, eller majeh, typ sover där uppe" varpå mannen i receptionen fick ett oroligt ansiktsuttryck och utbrast "VART?" . "där uppe! På tredje våningen" svarade jag och gick sedan för att äta min frukost.

Nu kan man ju tro att det inte är allt för många som väljer att gå upp kl.6 en lördagsmorgon. Där spatserade jag in och trodde mig ha hela frukostsalen för mig själv. Men ack så fel man kan ha! Där var redan massor av folk. Åt iallafall min frukost och blev sedan upphämtad på hotellet. Nu sitter jag i min loge och försöker vakna till liv. Jag halvsover fortfarande känns det som. Idag gör jag inte mindre än 4 föreställningar. Im gonna die! Eller åtminstone vara helt utpumpad och falla ihop utav utmattning efter den sista föreställningen i eftermiddag. Puh, nu ska jag ladda!



Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Alice, precis lika söt som alltid!!

Postat av: Lona

^^

2009-04-25 @ 11:02:16
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

LYCKA TILL! :)

2009-04-25 @ 12:50:35
Postat av: Anonym

nejmen ser man på Mimers hus :)

2009-04-29 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback