SMguld

jajamensan, äntligen ett guld! Stort grattis till Brynäs j20 som spelade hem det första smguldet (junior) på 26 år (?) tror jag det var. Det var en spännande match och det var också väldigt kul att det var mycket folk på matchen! Det var de verkligen värda. 
 Sedan åkte jag på någon slags efterfest, och Johan firades eftersom att han precis fyllt år- 40 år!  (Mäktigt). Det var den hemliga surprisen jag skrev om igår, ha ha. Jag kunde ju inte skriva det på bloggen eftersom att han hade kunnat läsa det och då hade det ju helt enkelt inte blivit något surprise. Jag kom i säng sent iallafall vilket gjorde att jag sov länge imorse.

Idag är vädret inget vidare, trist. Jag känner mig inte peppad på att jag göra något överhuvudtaget. Men det kan inte hjälpas att man inte vill. Måste man så måste man.

Nu ska jag gå och gräva ner mig över att vädret är så dåligt


bilden lånade jag från GD.se, hi hi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm..vem är Johan?.. :)

2009-04-02 @ 12:19:34
Postat av: Anonym

Kram Brallis,

hoppas du får en

kickers dag!! ;)

2009-04-02 @ 12:32:14
Postat av: Svea

Skojigt, fast själv hejar jag ju på hv.. :P fast ni kan få juniorsmguldet om vi får det riktiga sen haha, börjat bra iaf. här är det fint väder, skiftar fort. har du några spelningar framöver, själv eller med de andra? för turnén är väl slut antar jag..

2009-04-02 @ 13:55:52
Postat av: jenny

vad kul

2009-04-02 @ 14:07:32
Postat av: Amanda Holmgren

JAg har då världens bästa kusin :D

Postat av: Nicci Laidler

Hejsan du äger ha det bra. Hejdå Nicci !

<3

2009-04-12 @ 00:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback