Otur?

 

Läste dagens horoskop, och jag kan ju inte direkt säga att det lät allt för lovande,tyvärr.



Tur
Chanserna att vinna något är små. Man har för det mesta tur när man minst anar det, så ta det lugnt ett tag.


Okej, ingen tur idag alltså. Men förresten. har jag någonsin haft särskilt mycket tur?

  
 

Hälsa
Ditt liv är kanske annorlunda nu. Inte lika stressigt och det gör att du mår bättre.


Vänta nu här? jag gör ju för sjutton 4 föreställningar idag! Hur kan det vara mindre stressigt?

  
 

Ekonomi
Om någon frågar dig om ett mindre lån idag bör du inte tveka. Du kommer få tillbaka pengarna på utsatt tid.


Alright, det låter ju rätt safe iallafall.

  
 

Arbete
Du kan se arbetet som ett måste idag, vilket kan få som effekt att du kanske inte trivs som du brukar göra. Anledningen kan kanske vara en gammal konflikt.


Arbete är väl alltid ett måste? men jag älskar ju mitt jobb! Så vad gör det?

  
 

Kärlek
Problem hemma kan göra dig nedstämd. Kanske söker du tröst hos en kär vän.


Jag undrar vem utav alla mina kära vänner som kommer att bli den utsatte.

  
 

Relationer
Ett telefonsamtal kan irritera dig idag. Låt det inte få allvarliga konsekvenser.


Med andra ord, ring mig inte idag! Ingen bra dag för det tydligen.



Intressant men nästan deprimenande att läsa, HA HA. Hoppas att morgondagens horoskop ser mer lovande ut.


Kommentarer
Postat av: Lilja

Haha illa! Men du hade ju tur i idol i alla fall =P

2009-04-25 @ 11:55:50
Postat av: Jessica

tro inte för mycket på det bara. men konstigt nog brukar mina stämma :o

2009-04-25 @ 12:04:36
Postat av: Anonym

när man läser ett horoskop gör man sin egen tolkning av det som står, din blir nästan alltid negativ...försök och läsa in positiva saker istället så kommer din syn på livet också att bli mer positiv...

2009-04-25 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback