Mat

Jag sitter och käkar på mitt hotellrum samtidigt som jag sneglar på "vänner", väldigt bra serie som man på något konstigt sätt aldrig tröttnar på. Kom plötsligt att tänka på mig kompis Carl som älskar "vänner", faktum är att han nog faktiskt kan alla repliker i hela serien? Nästan iallafall... Han är för övrigt en extremt bra pianist också. Jazzpianist som gör stora turnér med kända jazzmusiker. Grym kille med andra ord, har tyvärr inte träffat honom på ett tag dock eftersom att vi jobbar så mycket båda två. Det är en sak som är lite jobbigt med mitt jobb. Att man är borta mycket och inte hinner träffa vänner och familj så mycket som man kanske önskar att man kunde göra. Men jag älskar ju att resa och jag älskar mitt jobb. Tur att jag har världens bästa vänner och världens bästa familj/släkt som alltid finns där för mig och ställer upp i alla väder. De är så fint att se hur mycket de bryr sig om mig. Det värmer verkligen att t ex upptäcka ett sms eller mail, eller bara en kommentar här på bloggen där de helt enkelt bara skriver något som "Ta hand om dig" , "hoppas att du mår bra" eller "Vi längtar efter dig här hemma". Något så enkelt kan betyda så mycket! De är engagerade i min karriär allihopa och tycker nog att det är minst lika spännande som jag tror jag.

Från en sak till en annan... De har bra service här på hotellet förresten. Det knackade nyss på dörren och de frågade om jag ville ha mer mat eller en extra madrass i sängen för att göra det skönare och mjukare. "Hmm, nej. Jag klarar mig. Men det är lite problem med tvn dock. Den brummar jättehögt!? Det är något konstigt med ljudet!" svarade jag. " Okej, ja tyvärr kan vi inte byta till en annan tv för hotellet är fullt" svarade hon. Attans, tänkte jag. Men för övrigt är här  väldigt bra service.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag är en riktig vänner-nörd!

Dyrkar skådespelarna och jag har nog sett varenda avsnitt.

Kul att allt går så bra med musiken, ha dt bra :)

2009-04-22 @ 20:37:05
Postat av: linda

Fin blogg !

Postat av: May

Imponerad, jag har alltid beundrar dig som sångerska men du är tydligen duktig på blogga också! Imponerande :D BTW.. din datorn kanske behöver ett virusskydd program? det brukar vara datorn bästa medicin mot virus!

2009-04-22 @ 21:24:59
URL: http://partymayy.blogg.se/
Postat av: Annica

Hello Alice,



2,5 saker - kan du nåt om bloggdesign och vem har gjort din + kommer du till Gbg?



Have fun!



Annica

2009-04-22 @ 21:34:26
URL: http://annicajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

för en riktig prinsessa så spelar det ju ingen roll hur många madrasser det finns....;)

2009-04-22 @ 21:44:05
Postat av: Svea

Frågestund! :)

2009-04-23 @ 00:28:48
Postat av: Anonym

bekänner mig härmed också till vänner-nördskaran!!;)

2009-04-23 @ 00:52:50
Postat av: Jessica

Så fint rum :o där vill jag bo vardagligen :D jag tyckte du skulle tagit en madrass till, bara för att göra det jobbigare för dem :D eheheheh, eller, ja, jag hade gjort det.

2009-04-23 @ 09:31:38
Postat av: simone

Vänner är skit bra! ;D (Y)

2009-04-23 @ 09:51:15
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback