Borås

Efter en dags resande och en spelning i Vårgårda har jag hamnat i Borås. Helt ensam i Borås. Kan bli rätt spännande kanske, ensamt men spännande. Jag känner mig som ett litet barn som gråter "mammaaaaaaaa, jag vill inte vara här helt själv", jaja skitsamma tänker ni. Hon är ju för fasen 17 år. Iallafall så gick mitt första gig idag bra, barnen var lyriska och nöjda och när de fick syn på mig från scenen de dansade på kom de av sig. Gulligt värre. Nu ligger jag och slappar på mitt hotellrum och kollar på gossipgirl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är rädd för att sova ensam varför hör du inte om du kan sova hos robin? :)

2009-04-19 @ 20:23:21
Postat av: nadja luong

naww vad najs,, man kanse träfffar på dig i stan imorgon eller nåt. om du är kvar i stan =) jag bor ju i Borås =)



hoppas du sover gott inatt!! Kram

Postat av: Anonym

Va ere med er tjejer och Gossip girl. SKTIEN SUUUUUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-20 @ 03:32:46
Postat av: Karolina

Är du i Borås!? Det sa du ju inte ;) nu vill jag träffa dig bara för det! :D Hur länge stannar du?

Jag vill jättegärna att du ska komma på "torsdags-kvällarna" i Borås i sommar, det skulle betyda mycket.

Pussssss

2009-04-20 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback