VATTENKRIG. Eftersom att det är så

0-6aaf0267089c3f7688df8339cef07c18.png

VATTENKRIG. Eftersom att det är så varmt här är det vattenKRIG mellan bilarna. Första stoppet var vid en gammal och smutsig pool ute i skogen. Där knuffade en engelsman i mig i det äckliga vattnet och jag tappade min sko.
Min sko från topshop som jag fick utav stylist steph i london. Nu får jag gå med en sko resten av dagen. Annars är är det en mycket rolig dag. Vi sitter här genomblöta och det är ungefär som att åka bergochdalbana med vattenkrig. Som flumride fast 1000 gånger mer utav allt. Framför allt vatten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj:) det verkar gå vilt till!!

2009-09-22 @ 17:20:36
Postat av: Anonym

haha du skulle sagt åt honom Don't you know who I am? I'm gonna have my people kill you! Tur det finns fler skor :) fortsätt ha skoj men kom tillbaka snart!

2009-09-22 @ 17:34:42
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Hoppas du får en fortsatt bra kväll!

Kram på dig.

Postat av: Maariawh

Hej Alice:) Fin blogg <3

Kolla jätte gärna in min blogg^^

Kram

2009-09-22 @ 19:22:01
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback