Kul!

Kul med er respons. Roliga ideér m.m. Mer sånt tack! ;)

Idag har jag packat och smått jobbat lite hemifrån. Har precis käkat ett ton äppelpaj ( helt beroende, det är så himla gott) och var nyss ute och cyklade i höstmörkret med Mamma. Oj vad det blir mörkt tidigt om kvällarna nu. Det märks verkligen att det blivit höst. jag har någon slags hatkärlek till hösten. Jättemysigt men så jobbigt att behöva inse att sommaren är slut! Något jag gillar med hösten är den friska luften! Det blir så friskt ute. Jag tänker alltid såhär i början utav hösten att "den här hösten kommer nog inte bli så tokig trots allt. Tänk vad mysigt att sitta inne i soffan, tända lite ljus, dricka en kopp te och krypa upp med en varm filt och kolla på en bra film". Men det blir aldrig sådär mysigt som jag tänker mig att det ska bli, haha. Måste bli bättre på det! Mer mys i höst med andra ord.
Många ville se mer kläder och mode här på bloggen så here we go!
Det har frågats mycket om mina scenkläder under sommaren så jag kommer att försöka gå igenom lite scenoutfits jag haft i sommar.
Den här underbara klänningen kommer ifrån "Ida Sjöstedt".
Blus från "H&M"
Shorts från ? (minns ej)
Smycken från "snö of sweden"
Klänning från "koola anna"
Skor från "din sko"
Smycken från "Dyrberg/kern#
Klänning från "Jones&Jones"
Smycken från "U"
Skor från "bianco"
Byxdress från "koola anna"
Skärp "halsband från Bikbok"
Klänning och skor från "topshop"
såå... ni får nöja er med det där för idag. Ger er lite mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!Äntligen vad jag kallar ett riktigt inlägg!

2009-09-14 @ 21:04:35
Postat av: Anonym

asså jag dör, du är jämt så snygg o har alltid såå snygga kläder!!

2009-09-14 @ 21:19:10
Postat av: Lara

asså du är ju föööör snygga kläder! jag dör, o du är alltid så fin :)

Postat av: sofie

du har så himla fina kläder! (:

2009-09-14 @ 22:19:34
URL: http://freeak.blogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

Allt du sätter på dig och klär dig i passar alltid så bra! Gaaah, avis ! <3

2009-09-14 @ 22:25:48
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite här i bloggen vad som händer i höst för dig

2009-09-14 @ 23:10:31
Postat av: nadja luong

så fina ni är!! förresten, vet inte om du läser detta men,, jag har fått en massa kommentarer i min blogg att vi liknar varandra..gigi tycker du att vi e lika?? okej, för att vi båda är från vietnam säger ju en hel del men.hihi vile bara höra vad du tycker =D de jämför min profil bild mkt..kramkram

2009-09-15 @ 09:23:48
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Tobias

Riktigt snygga kläder :D

2009-09-15 @ 12:21:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: emma

fan du är alltid så snyygg

2009-09-22 @ 09:35:40
URL: http://ekl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback