Förkylning på g

jajamensan... Nu är förkylningen på väg också. Kanon liksom... eller INTE. Usch alltså!
Kollade idol idag och såg en massa bekanta ansikten. B la Erika som jag känt under några år, en fantastisk tjej som jag träffat i sångsammanhang :) och så Clara, min barndomsvän som jag sjungit med sedan jag var 10-11 år. Grymma!
Tänkte tillbaka på "Min" kvalvecka förra hösten. Sicken vecka alltså, helt kaos i hela huvudet! Så fruktansvärt intensiv men också så sjukt kul!
Jag och Anna var nervösa, hihi
första kvalkvällen
Nervös, skakig och sminkad som en panda, HAHAHA
andra kvalkvällen
brynäs förlorade ikväll igen, jag undrar om det helt enkelt är så att jag borde hålla mig på plats i arenan vid hemmamatcher?! Det verkade ju funka förra vintern iallafall, enligt Britt och Hasse. HAHAHA


Kommentarer
Postat av: J

Du var så söt och cool när du sjöng "Fighter". gillade din frisyr och outfit :).

2009-09-30 @ 00:54:35
Postat av: J

Du e förkyld ofta. Ha alltid med dig handsprit i väskan för det dödar bakterier man får ut! :)Äter du tillräckligt med vitaminer?

2009-09-30 @ 00:57:05
Postat av: J

E du kompis med hon Clara?! Det är min favvo i årets Idol. Tycker hon är jättesöt och jätteduktig. Gillar inte den där Erikas och sabinas utseende. Du borde hänga mer med hon Clara. Ni skulle vara skitsöta ihop :).

2009-09-30 @ 01:00:52
Postat av: Anonym

sminkad som en panda

haha du e rolig du!

;)

2009-09-30 @ 01:14:53
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Erika är sjukt duktig!

Hejar på henne bland tjejerna :)

Postat av: Anonym

hej! du är ju så himmla cool! jag älskar dej!<3 hoppas du ALDRIG kommer sluta sjunga! för du sjunger ju så bra:) .I. .L.O.V.E .Y.O.U!!! JAG SÖKTE PÅ DEJ PÅ BILDDAGBOKEN! OCH DU FANNS! COOLT!! GLÖM INTE ATT JAG ÄLSKAR DEJ!!<3<3<3

2009-09-30 @ 14:30:53
Postat av: Anonym

Mjäkigt startfält i år. Det är ett par stycken med okej teknik, men inte lika grym som din. Ingen av rösterna är nånting alls jämfört med din heller. Du och Anna hade kommit längst av tjejerna i år också, helt klart.

2009-09-30 @ 16:37:13
Postat av: Jenny

Ja du var mycket bättre än alla tjejer detta år. I år är de så trista, visserligen kan de väl sjunga men de har inget speciellt spom du. Du stack ut på ett sött och snyggt sett hehe. Du och Anna var bästa tjejerna förra året, och skulle bana vägen detta år med. du var en riktig poptjej med fin röst, styling och personlighet.



Förra årets top 6 som var kvar gillade jag bäst! Bästa Idol! Du, Anna, Johan, Robin, Kevin, what a team!

2009-09-30 @ 17:04:56
Postat av: Anonym

Och vad tänkte Clara och Sabina med när de valde låtar då? :S Release me fick ju alla att jämföra henne med Anna.. bye bye.. och Sabina gjorde ju samma låt som du körde på audition.. god natt på henne. Fattas bara att Tove kör Lady Luck imorgon :) Vore förresten jättekul om du la upp klippet på när du sjöng Ain't no other man på din audition. Det var sjukt bra och jag hittar det verkligen inte på youtube.

2009-09-30 @ 17:34:25
Postat av: Vicki

Tjenare Alice! :)

Tittade just igenom gamla idolklipp på youtube, sjukt så grym du är alltså! :D Älskar klippet där du sjöng heavens on fire, Får rysningar av det! Jag är ju lite rock av mig dårå! ;)

Håller själv på med musik och sjunger typ hela tiden (hemma, i korridorerna, på stan, på bussen xD)

Kram! :D

2009-10-03 @ 21:55:05
URL: http://honeypumpkinpie.blogg.se/
Postat av: johanna

asså du sjunger så sjuuukt bra, älskar din röst. gillar själv att sjunga men jag skulle aldrig våga stå på scen inför typ hela sverige, men de ska jag ändra på, hehe. och så är du en jätte söt flicka. :)

mvh / johanna

2009-11-11 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback