Babymys

Igår när jag var och fixade naglarna hos Mia på poppitopp (www.poppitopp.se)  var frisör Stina där på besök med sin blott 6 veckor gamla lilla söta bebis Mira. Det blir en sådan mysig atmosfär runt bebisar. Jag önskar att jag kunde förvandla mig sjävl till bebis ibland och få krypa ner i en mysig, varm och gosig liten vagn. ;) Haha. Det vore väl bra skönt?
Jag vill också ha en bebis. Men bara ibland. När jag har tid och vill gosa och mysa lite. Tyvärr funkar det ju inte riktigt så ;) Man kan inte bara ha en bebis när man vill.  Jag är absolut inte mogen eller redo nog för en bebis, så ni behöver inte oroa er! Det kommer att dröja ett bra tag till. Säkert 10 år skulle jag gissa på ;) hahaha. Men de är ju så söta att man bara smälter!
På tal om barn och bebisar....
I måndags när jag åkte hem från Götet uppmärksammade jag en massa mammor som reste runt med sina små barn. Bebisar, vagnar, väskor, nappar, flaskor och vette sjutton allt vad det nu var, hit och dit. Kom och tänka på att det måste vara minst lika jobbigt att resa runt med bebisar som det är att resa runt med "grisväskan". Om inte ännu jobbigare kanske tillochmed. ;) Jag menar, barn och bebisar är ju levande varelser vilket då inte min "grisväska" är. Även om jag faktiskt tycker rätt synd om den ibland när den får ta emot hårda smällar och släpas i trappor och på gator, haha. Närå, det måste vara minst tre gånger dubbelt så jobbigt att resa runt med barn och bebisar. Jag beundrar verkligen er mammor som orkar resa runt på tåg, flyg m.m. med barnen, vagnarna, väskorna och allt vad det nu var ja....

Kommentarer
Postat av: bettan

du jämförde nyss bäbisar med väskor xD HAHAHA

Postat av: kaaj

Erkänn ROBIN va grym i idol ikväll som tjej? hahahah

2009-09-10 @ 21:07:37
Postat av: m

han var GRYM hahaha

2009-09-10 @ 21:32:55
Postat av: J

Du skulle få sjukt söta barn kan jag säga! :) Och bilden e så söt.

2009-09-10 @ 22:05:58
Postat av: Anonym

tänkte också på att du jämförde bebisar med väskor, hehe tur att du inte satsar på barn än !:) ingget illa menat

2009-09-10 @ 23:08:16
Postat av: J

Gud vad Robin var bra som tjej i Idol när han sjöng Girls wanna have fun! Sjukt bra röst har han och så är han charmig och snygg. Fattar inte att ni aldrig blev ihop :(. Du e ju världens sötaste också.

2009-09-11 @ 15:09:38
Postat av: Anonym

hej!

2009-09-11 @ 18:55:12
Postat av: Anonym

Har du sett videon till alanis morisette-ironic om inte så får du den här http://www.youtube.com/watch?v=8v9yUVgrmPY

2009-09-11 @ 19:26:07
Postat av: ludvig johansson



ah vilken mysig blogg du har :)

ha det fint<3

2009-09-11 @ 21:22:25
URL: http://ludddde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför kan jag inte skriva komentar till dig idet där sissta inlägget????!!:(

2009-09-11 @ 22:16:24
Postat av: emelie

det gick inte att kommentera ang. ditt "glasögonorm" inlägg. men jag joinar dig på den fronten ;D

2009-09-11 @ 23:14:52
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Anonym

J, du skrev precis det som jag inte vågade skriva! ;)haha

och apropå barn,

hur söta hade inte dom bebisarna blivit?!?

I'm just sayin'...

;p

2009-09-12 @ 02:55:33
Postat av: astrid

Jag älskade dig & Robin B i Idol!

Nu när jag ser på Idol 2009 känns det tomt, det kommer aldrig vara lika bra som när ni var med..

Ni var ju lätt bäst :DD

Håller med J och kommentaren ovan ;)

2009-09-12 @ 17:48:56
URL: http://ascl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går inte att kommentera de senaste inläggen...

2009-09-13 @ 00:13:42
Postat av: Anonym

söt bild :)

2009-09-13 @ 00:57:40
Postat av: victoria

Jättte söta!<3

älskar dig<3

2009-09-20 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback