Tårtkalas

Min kusin Amanda fyller 25 år idag, GRATTIS. Du börjar ju blir ritktigt gammal nu ;) Ha ha, nejdå men det är lite roligt att retas. Jag kom nyss hem ifrån tårtkalaset och det var mycket trevligt. Skönt att träffa hela släkten på ett och samma ställe liksom. Alla flugor i en smäll ;) De klagar på att de aldrig ser mig nu för tiden, och det kanske jag iochförsig kan hålla med om.


glad 25åring

Camilla är så gravid man kan vara nu alltså! Jisses, bebben skulle ha kommit i lördags men den ville tydligen stanna lite till. Helt sjukt var häftigt att se hur den sparkar och rör sig där inne i magen. hihihi. Gulligt!

höggravid glad camilla


Efter en extremt tråkig och lång tågresa mellanlandade jag i Sthlm, uträttade ärenden och tog en mysig fika med Lars och Johan. Så kul att träffa dem :)  Tog sedan tåget hem mot Gävle. Mysis

Förresten angående tshirten jag köpte på mässan skrev jag fel! De säljs i förmån för Amnesty International och inte rädda baren. Så fel av mig! Den kommer från PrinTee och är skitsnygg, ni ska få se den någon dag :)


Kommentarer
Postat av: carro

när jag såg bilden på johan så kom jag på att jag hörde att johan ska till stadsfesten i sommar som är i skellefteå, kan inte du och robin komma istället?;p

2009-03-19 @ 23:55:00
Postat av: Mikaela

ja hoppas på att se den hehe :)

Postat av: cecilia öhlin

lars och hans skjorta,, och johan och hans jacka, skönt att livet är sig likt!

tack för en kul blogg!

2009-03-20 @ 07:31:21
Postat av: Ida

Laaaaaaaars! :)

2009-03-20 @ 10:40:56
URL: http://sixteen.blogg.se/
Postat av: AA

va kul att få se lars :D

2009-03-20 @ 15:27:05
Postat av: Anonym

amanda såg bra ut, fler bilder på henne :) hon var också väldigt lik Carolina Gynning

2009-03-20 @ 19:25:04
Postat av: Amanda

Ja vet!! Skitsnygg är ja!!! Fler bilder på mej alice!! ;)

2009-03-20 @ 20:48:32
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt het kusin! e hon singel? :)

2009-03-27 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback