Glassgalen

Under eftermiddagen har vi b la annat fikat med söta Carl som är 8 år och Robin och Julias kusin. Toksöt och ett riktigt energiknippe. Han hader tydligen längtat efter att få träffa mig och sagt "kan inte Alice komma hit snart så att jag kan titta lite på henne", hihi. Vi har spelat Guitar Hero-rockbandgrejen som ett tremannaband och jag kan erkänna att jag var sämst. Jag förstörde nog mest för Robon och Julia, ha ha. Nu har vi precis vart och köpt en massa Ben&jerry´s-glass och en massa gósaker att smaska på till filmen vi hyrde. Ni får en recension på den sen! :) Kanske tillochmed utav självaste Robin Bengtsson som råkar vara något utav en expert på det där med filmrecensioner. Jag ska försöka övertala honom ;)

Robin tog förresten ut corvetten idag och gasade loss. Den är så snygg! Nu vill jag också ha en snygg bil att flasha runt i....


Kommentarer
Postat av: Jossan

Guitar Hero är supper kul!

Skulle själv vilja ha ett och skulle köpt ett om jag inte vore en sån Slösa.

Postat av: Linnea Gröning

Haha jag är också glassgalen! Glass är godare en godis må jag säga, de har blivit som mitt lördagsgodis nu för tiden ^^, Puss

2009-03-15 @ 21:25:41
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud så mysigt du verkar ha det! :)

Glass och film, mums! Bor du hos Robin? Och som vän eller som flickvän? Man börjar ju undra.. ;)



Puss och kram!

2009-03-15 @ 21:53:34
Postat av: erika skyttä

2009-03-15 @ 22:00:57
Postat av: erika skyttä

haha, gud va kul det låter! (A)

ni är så söta alla tre!

2009-03-15 @ 22:02:08
URL: http://erriikaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du och robin tillsammas ??

2009-03-15 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback