Photoshoot

Idag har jag plåtat utomhus. Inte allt för trevligt då det blåste storm och spöregnade, men men. Vad gör man inte? På med sommarkläder och ett leende på läpparna :) det syns ju iallafall inte på bilden att det regnar. Rätt komiskt var det iallafall! Ha ha. Bilderna och intevjun kommer vid midsommar tror jag. Håll utkik ;)


Vädret idag har som sagt var varit helt förfärligt, usch! Därför sitter jag nu inomhus i soffan och käkar glass. Det är filmväder, film&glassväder. Så jag unnar mig det idag, hihi.




Här är en bild från en plåtning för Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: lisa

Söt bild :)

Postat av: Hanna

Hej Alice, du e så fin. Älskar hur du klär dig, sött, snyggt, coolt och modeinriktitat samtidigt, även avslappnat ibland. Allt du har e fint :)



Den vita bilden på dig på bloggen e sjukt snygg. Så himla snyggt, stilrent o coolt. Du frisyren e snygg också :). Fina Alice

2009-06-05 @ 10:52:30
Postat av: Nathalie

min dady som plåta today :D

2009-06-05 @ 11:51:26
Postat av: annalisa

i love you

2009-06-05 @ 16:12:35
Postat av: HorAlice

Du ser ut som en jävla, jag vet inte vad! Du är ju helt gul -.- Och så är du ju mycket ljusare i ansiktet än på dina tjocka armar. Dessutom ser du ut som en jävla diva i ansiktet.

2009-06-05 @ 16:18:45
URL: http://fulefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tog du bort min kommentar?

2009-06-05 @ 18:00:56
Postat av: feliciaa

Alice , jag älskar din musik och du har en helt underbar röst! Söt du var på bilden , och fattar inte den dumma kommentaren! Hur som helst är du bäst och sjunger otroligt! <3

Puss och Kram Felicia :D

2009-06-06 @ 11:09:19
URL: http://feliciaduvet.blogg.se/
Postat av: feliciaa

Alice , jag älskar din musik och du har en helt underbar röst! Söt du var på bilden , och fattar inte den dumma kommentaren! Hur som helst är du bäst och sjunger otroligt! <3

Puss och Kram Felicia :D

2009-06-06 @ 11:10:02
URL: http://feliciaduvet.blogg.se/
Postat av: paulina

hej alice! tittade förbi här efter att varit in på din bilddagbok:) älskar designen på bloggen och bilden också:) tkr du sjunger grymt bra!!!!!

har du ngt tips till ngn som älskar att sjunga och stå på scen, men som har väldigt dåligt självförtroende?

ha det bra ät en chokla'!

många kramar från Paulina

2009-06-10 @ 21:18:08
URL: http://pawo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback