IM BACK

Hemma igen efter fantastiska dagar i London. Direkt från London till Barkarby där jag fick hoppa in istället för min käre vän Johan Palm. Jag är heeelt slut! Skulle egentligen ha jobbat medm MTV och nickelodeon imorgon tillsammans med EMD och Markolioo men det blev inställt p g a vädret. Skitväder! Hemskt att komma hem från fina London och mötas utav det här vidriga vädret.

Jocke och jag anlände till London på torsdag morgon och träffade då mannen som producerade min video, Iain hette han. Provade klädet m.m. Sedan tog vi en sväng in mot stan där vi strosade runt Picadilly, oxford street osv.  Vi bodde ungefär en halvtimme ifrån centrala London i Greenwich som det heter. Jättemysigt! Jag gillar verkligen London, men jag skulle få spunk utav att bo där. Alldeles för mycket trängsel och folk överallt för att orka i längden. Under fredagen började vi jobba.Vi filmade från kl.7 på morgonen till sent på kvällen (runt 21 tiden). Kameramannen som filmat videon heter Pete och är grym, han har b la filmat både JLo och Beyonce. Jag hoppas att videon blir bra!

Picadilly, (jag ser ut som barbapappa eftersom att det blåser, hihi)




Delar av teamet.





Bjuder på fler bilder en annan dag...



Idag har jag som sagt var haft spelning och nu är jag äntligen hemma.


Media Markt vet vad man vill ha i logen ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommen tillbaka hem!! :D när kommer din musikvideo att komma ut?

2009-06-14 @ 19:45:54
Postat av: Malin

Hoppas att du hade kul!

Trevlig med blogginlägg igen:) Har saknat det;)

kram

2009-06-14 @ 19:53:21
Postat av: annalisa

Du är värdens bästa alice! sluta aldrig med musiken. i love you (L)

Postat av: annalisa

Du är värdens bästa alice! sluta aldrig med musiken. i love you (L)

2009-06-14 @ 20:09:02
URL: http://annaliisa.blogg.se/
Postat av: Josefin

vart har du köpt den snygga klänningen som du har när du står med teamet?:)

2009-06-14 @ 20:42:05
URL: http://jwiksten.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej Alice! När får man reda på din turnéplan? :)

Vore kul om du kom i närheten av min stad någon gång!

Din hemsida alicesvensson.se säger inte så mkt... men kan tänka mig att den är under uppbygdna.

Ska bli jättekul att få se din musikvideo, när tror du den kommer ut? Den här månaden?

2009-06-14 @ 21:00:42
Postat av: Linnea Gröning

Hahahahaha "barbapappa", du är så sjukt söt Alice så ibland vill man inte se bilderna för man blir som galen avis. Menmen. Åh jag visste inte att du skulle till Barkarby ju :/ Isf hade jag nog åkt dit iaf. Fanfanfanfanfanfanfanfan! Men jag kommer antagligen till sommarkrysset när du är där! FATTA VA JAG LÄNGTAR! Kommer gråta av lycka av att få se dig igen! PUSS <3

2009-06-14 @ 21:42:37
URL: http://imlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

välkommen hem söta!:)

kram

2009-06-14 @ 21:47:59
Postat av: Alicia

Haha barbapappa! dagens lätt :D

2009-06-15 @ 13:17:18
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: HorAlice

Du behöver inte skylla på vinden Alice.. Alla vet att du ser ut som barbapappa oavsett.

2009-06-15 @ 13:57:57
URL: http://fulefan.blogg.se/
Postat av: Karolina

Välkommen hem Alice! Hoppas att du hade det bra i London! :D

Asså klänningen som du har på dig på det kortet som du har den rosa handväskan också, den är föör snygg/söt alltså! Du passar så bra i allting Alice! :D

När kommer dig singel ut? Och när kommer musikvideon ut? Skulle bli sjukt glad om du ville svara, för jag tror att det är måånga som undrar... Jag ska åka direkt till affären när jag vet att den finns där! <3 Love you <3

2009-06-15 @ 15:18:38
Postat av: malin

när kommer låten ut?? Jag älskar den..mvh malin

2009-06-15 @ 16:55:10
URL: http://malutto.blogg.se/
Postat av: Tänk efter...

Alla ni som skriver negativa kommentarer ni kan sluta direkt, Alice kanske inte tycker att det är så kul att höra sånt, och det skulle säkert inte ni heller göra om ngn skrev så till er. Så tänk efter innan ni skriver så... Ni verkar bara vara avundsjuka på henne!

2009-06-15 @ 16:58:29
Postat av: vispen

Säg till när man kan se videon sen, okej, jag kommer ju inte kunna se den men låten är fortfarande bra haha:) Kram

2009-06-15 @ 22:06:23
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ser man vilak spelningar du ska till? :D

vill gärna komma på någon.

2009-06-15 @ 22:08:13
Postat av: Anonym

Lite roligt med "hor-alice" kommentarer och den som kommenterar under det namnet följer verkligen din blogg och måste vara grymt avundsjuk. Forsätt "hor-alice" visa alice att du skulle vilja vara som henne. Bara för att du aldrig själv kan bli känd och då väljer du istället att klanka ner på henne. Bra jobbat!

2009-06-16 @ 01:32:18
Postat av: Anonym

Blir låten mer än 2 min lång? hörde den på youtube och tyckte att den kunde varit lite längre.

2009-06-16 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback