Rockbjörnen

Ikväll ska jag på rockbjörnen och åker hemifrån vid lunchtid. Innan dess ska jag dessutom hinna fixa både hår och makeup.




Jag satt precis och tänkte på vad jag önskar mig just nu.... nu menar jag på materiella saker.Jag har nog det mesta man kan önska (förutom ett skivkontrakt, det önskar jag mig!) men om vi tänker realistiskt då kanske, saker jag själv kan fixa så önskar jag mig nog Elizabeth Ardens parfym "green tea lotus" kom och tänka pådet nu såhär på morgonkvisten. Den står högst upp på min önskelista just idag. Imorgon är det säkert något annat såklart, men för tillfället är det den.



Jag önskar mig förretsen ett par högklackade snygga stövlar också, jag har inte hittat ett par dugliga någonstans. Jag önskar att jag hittar de perfekta stövlarna. Vad det gäller skör är jag jävligt kräsen! Kan kanske bero på att min mormor när hon levde ägde en skoaffär. Jag är uppvuxen med skor runt omkring mig, därav mitt stora skointresse.

Nej nu sja jag åka. Hej på er



ps.någon ville att jag skulle mobilblogga till tv4.se ikväll. Det gör jag så gärna, om det funkar. kika in där.


Kommentarer
Postat av: ida rehnsbo

ALICE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTTTTT INGEN PROTEST! :*

Postat av: Linnea Gröning

Det är nog inte allt för omöjligt att du får skivkontrakt Alice, du är bäst! PUSS <3333

2009-01-22 @ 10:43:24
URL: http://ilyalicesvensson.blogg.se/
Postat av: erika

Ha en trevlig kväll Alice!



Kram Erika

2009-01-22 @ 12:00:19
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Patrik Söderkvist

Hej Alice,



Tänkte höra om du är uppbokad fredagen den 20:e februari? IBF Falun har hemmamatch i svenska superligan och vi tänkte skapa en match med lite extra underhållning! Vi har flera lirare från Gävle och Sandviken i laget så det skulle vara kul om du kunde köra lite underhållning i samband med matchen. Normalt har vi mellan 1300- 2000 personer på våra matcher under säsongen och har du möjlighet att komma så fyller vi nog Arenan.

Du kan maila eller ringa mig på kontorstid 023-203 10 om du ser detta så kan vi prata mer.

/Patrik

Marknadschef IBF Falun

2009-01-22 @ 12:05:46
URL: http://www.ibffalun.com
Postat av: Stefan

Hej Alice! Tänk på vad du publicerar på bloggen Jag diggar dig och din musik, men mitt förtroende för dig tenderar att minska när du, som har möjlighet att nå ut till väldigt många genom din blogg postar idirekt reklam för ett företag.



Ha det bra, och lycka till!

2009-01-22 @ 13:06:14
Postat av: Rebecca

Det är ju helt galet att du inte har fått skivkontrakt än, jag trodde verkligen att du skulle få det veckan efter finalen!

2009-01-22 @ 13:36:07
Postat av: Hanna

hej ! (:

Vad kul det låter , jag håller på med en blogg till dig , fast jag är inte så duktig men jag försöker ! ^^,

den heter

www.underbaraalice.blogg.se

Jag hoppas att du kollar ! =] om du har tid alltså ! :D



Kram

2009-01-22 @ 14:19:07
URL: http://underbaraalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej va kul!

Tack



Ska kolla då..



:)

kraaam



ps. ha så kul

förresten

:)

2009-01-22 @ 14:42:15
Postat av: - Emma -

Hej! vet inte om du hinner läsa kommentarerna du får, men jag skriver en rad eller två till dig iaf:)



Hoppas du får det roligt på rockbjörnen ikväll :D



Kika in på min blogg nångång om du hinner :)





mvh Emma

2009-01-22 @ 14:58:01
URL: http://adifferentwayofbeingyoung.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas du får roligt i kväll på rockbjörnen.

Jag försökte få biljett men dom är ju tyvärr slutsålda ;(



Kram Amanda

2009-01-22 @ 15:56:17
URL: http://vaga.blogg.se/
Postat av: Alexander

Det är helt crazy att du inte har ett skivkontrakt än, men jag är helt säkert att du kommer att få



Hoppas du får det bra på rockbjörnen :) Om några år så kommer du att vinna en rockbjörn

2009-01-22 @ 16:09:40
Postat av: emma

är du och robin tillsammans?:)

2009-01-22 @ 16:31:42
Postat av: Anonym

Stefan skrev:

"...men mitt förtroende för dig tenderar att minska när du, som har möjlighet att nå ut till väldigt många genom din blogg postar idirekt reklam för ett företag. "



Lugn.

Produktplacering är en del av moderna bloggar.

Take it or leave it.

Det är också ett bevis på att det är många som besöker Alice blogg! Kul!

Jag tror de flesta av oss unnar Alice de extra slantarna tills hon börjar tjäna OK på musiken.

Hellre reklampengar i Alice ficka än nån annans.

More power to her!

2009-01-22 @ 17:04:40
Postat av: sabina kjellhard

är det någon som vet vilken KANAL rockbjörnen är på? skriv isf på min blogg så fort som mjöligt !

2009-01-22 @ 17:24:56
URL: http://somsabina.webblogg.se/
Postat av: Fansen

Vad har du köpt alla dina fina känigar? Och du är skit BRAAAAAAAAAAAA I love you!!!!!! Jag vill ha dig på msn!!!;) Kram kram! från din fans

2009-01-22 @ 18:01:47
Postat av: just me

Är du och Robin B ett par??? =)=)=)

2009-01-22 @ 19:53:35
Postat av: Emma

Hej alice :) Varför sjöng du because of you på kärlekstemat till din familj? kändes inte som en passande låt, men det kanske fanns någon baktanke bakom det hela. var där och kollade då faktiskt :)

2009-01-22 @ 20:18:40
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan Alice du har suverän röst och du var bäst i Idol.Jag vet att Idol 2009 snart börjar men har du någon aning om när audition äger rum eller kommer det upppå Idol sidan.Jag villjätte gärna ha reda på det och om du kanske kan hjälpa mig så vore du bäst;)

2009-01-22 @ 21:23:59
Postat av: Sly

Du borde fått pris för bästa live-akt med din Heaven's on fire!! Ingenting jag hörde ikväll vär i närheten av det ju. Winnerbäck kunde få agera förband iofs, han är bra... I look at you and my blood boils hot!!!!! åsså bästa nykomling oxå!!

2009-01-22 @ 22:20:24
Postat av: Jennie

Alice du e så himmla bra!

Älskar dig, jag skulle också vilja

sjunga o stå på scenen, men har så dåligt

självförtroende :'( Vet inte om min röst

e tillräckligt bra för det,,,, Älskar dig

2009-01-22 @ 23:23:10
URL: http://noordstrom.blogg.se/
Postat av: annalisa s

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hej jag älskar dig för du e bäst och du e underbar o allt.!! puss jag älskar dig för alltid<3333

2009-01-23 @ 08:18:58
Postat av: Anders

Det kan ta lång tid innan man får skivkontrakt. Se tex på Sibel och det finns många andra exempel från Idol. Och då är Alice ändå en av de som sjungit allra bäst!

2009-01-23 @ 20:43:25
Postat av: vispen

Rockbjörnen, vad roligt! Jag hade också velat åka och se det! Roligt att ha skor som intresse, eller det är ju i och för sig ganska många som är intresserade av kläder men ändå. Jag har börjat bli mer och mer kräsen vad gäller alla sorters kläder nu senare. När jag var yngre kunde jag sätta på mig nästan vad som helst. Men fastän jag inte vet hur någon färg ser ut vill jag bara ha vissa färger på mig, mina favoritfärger är lila och svart. Lila låter som en mysig och härlig färg och svart, den låter normal på något sätt, eller inte som något speciellt. Röd stör jag mig på, den färger låter arg tycker jag:D

2009-01-23 @ 21:59:37
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: isabelle

Verkligen galet att du inte fått skivkontrakt än! :O Men jag är iofs säker på att du kommer få det snart ;) Ha det bra, du är jätteduktig!

2009-01-23 @ 23:57:52
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Alice jag ville bara säga att du e bäst

och om jag fick va dig för en dag

skulle jag va världens lyckligastee tjej

du e bäst

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-01 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback