Malmö by night

Resan gick bra när snabbt. Till och med på planet och vid säkerhetskontrollen kände de igen mig och jag fick skriva autografer,trots att jag bar pälsmössa, stora dunjackan och en megastor halsduk. Hade inte heller något smink så jag trodde att det var omöjligt att någon skulle känna igen mig. Men tji fick jag.Vi anlände till malmö runt 19tiden och checkade in på vårt hotell. Vi var ut och käkade en megagod middag på en restaurang här mitt i stan,nu ligger jag på hotellet och försöker nu få igång internetanslutningen här. Det är helt hopplöst. Den här internetuppkopplingen var den sämsta jag någonsin använt. Bloggar därför från telefonen just nu. Jag bloggar mer så fort jag kommer åt en internetuppkoppling som fungerar. Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: henke

ojojoj, jag har inte besökt din blogg på två dagar och så när man kommer hit är det fullt av nya inlägg, text och bilder. Jättekul att du engagerar dig så mycket i bloggandet och dina fans! Det finns nog ingen som lägger ner sig så mycket som du gör för sina fans. Du är bara bäst!

2009-01-26 @ 22:48:46
Postat av: Petraaaah :D

Nejmen , Malmö ligger jue i skåne och i skåne borjag :D men inte i malmöööööö snyyyft :( :/ KOM TILL K-STAD ELR BROOOOBY (yyyy .... du är as fin o as duktig alice ! <3 ;)

2009-01-26 @ 23:41:42
Postat av: Josefine

Klart att folk känner igen dig. Vem missar en sån sötnos? Ha det bääst i Malmö. Äääälskar dig Alice.

2009-01-26 @ 23:52:57
Postat av: Therese

Välkommen till Malmö Alice! Om du vill fika under dagen kan jag rekommendera Davidhalls torg, där finns några mysiga ställen att välja mellan. Eller "Bakom muggen" på Kungsgatan i Rörsjöstaden. Världens mysigaste butik heter Miloi och ligger på Friisgatan, ganska nära Triangeln. Enjoy!

2009-01-27 @ 08:30:26
Postat av: Linda 10 år

Hej Alice!

Jag tycker att du sjunger jättebra!

Jag vill att du ska göra en skivva.

skriv i blogen om du jör det.

Kram

Linda

2009-01-27 @ 08:34:49
Postat av: Fanny

Jag bor i Malmö. Skulle ju varit kul att se dig bara så där på en restaurang. Men jag fick ändå träffa dej i Ängelholm :)

2009-01-27 @ 12:40:41
Postat av: vispen

Oj, vad jobbigt att behöva skriva sådär mycket med mobilen, för mig skulle det ta jättelång tid. Men jag är ganska seg på att skriva med mobilen och göra sådant. Men dator är jag snabbare på:P Hoppas att du får två toppendagar i Malmö! Kram

Postat av: Claudia

ha det så bra i malmö :D

Synd att ja inte kan träffa dej när du är en halvtimme bort från mig

kärlek / Claudia



+ ja vill bara påminna dig om att du är min största idol o att jag gav dej det rosa pappret med bilder medtext på i löddeköpinge :) älskardejalicesvensson

2009-01-27 @ 15:51:51
Postat av: Linnéa

du e alltid lika söt :) <33

2009-01-27 @ 15:57:32
Postat av: Sandra

2009-01-27 @ 16:29:35
Postat av: Sandra

(råkade skicka iväg min kommentar utan att ha skrivit ngt)

vem har gjort din design? det är jätte fin!

och kommer det komma en platta :) ?

2009-01-27 @ 16:30:16
Postat av: Hanna

Hej,

Bra almö resan gick fint ! ^^

Det är klart att man känner igen dig alcie ! ;]

2009-01-27 @ 18:02:09
URL: http://underbaraalice.blogg.se/
Postat av: madde

Läste det tidigare, långla inlägget du skrev . och blev jätteledsen. Alice, du vet inte hur extremt superbra du är!! Du var inte dålig en enda veckofinal!! Dem som skriver det är (seriöst) bara avundsjuka.

Du är min klart största Idol, och säkert många andras också.

Glöm inte hur många fans du har bakom dig. Vad folk än skriver ska du bara tänka på hur många det är som gillar dig.



Ha det bärst!!

//Madde

2009-01-27 @ 18:03:25
URL: http://massakramar.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)roooliit!! :D

2009-01-27 @ 19:11:54
Postat av: annalisa s

hej jag älskar dig! och jag e lessen för jag aldrig kommer få träffa dig igen :(

ilove you for evere

2009-01-27 @ 19:34:28
Postat av: angelica

du är så vacker!

2009-01-27 @ 20:10:33
URL: http://angelicccca.blogspot.com
Postat av: Anna

Hejsan Alice

Har små tittat runt i din blogg och blev förvånad över hur rak du är. Nu menar jag inget negativt alls utan du skriver verkligen precis som du känner det och Idol tycker jag inte alls stigit dig åt huvudet. Skulle inte tro att du blivit dryg alls, en människa som vågar skriva så personligt för att vara en offentlig person måste vara jordnära och tro på sig själv.

Jag var en av de som hejade på Kevin, ursäkta, jag tyckte du var minst lika bra men jag är från Norrland, och norrlänningar är norrlänningar även om Kevin inte va en "riktig" :) Jag blir så glad att både du och Robin tillbakavisat de elaka skriverier som gick på aftonbladet och expressen. Det var ju mycket skit om Kevin som ni skulle ha sagt. Tycker inte någon människa ska bli nertryckt, dumförklarad eller hånad för den man är offentligt.



Stå på dig Alice, du är enormt bra, har en enorm röst och en fin personlighet. Ta inte åt dig av skit snacket utan Tro på dig själv. Du kommer att lyckas. Du är mångas förebild.

Liten men naggande god heter det ju :)



En som fortfarande småläser och håller lite koll på er Idoler :)

2009-01-27 @ 21:03:49
Postat av: Linnea Gröning

Love you <3

2009-01-27 @ 21:35:27
Postat av: Beatrice

Såklart att man ser att det e du hur skulle man kuna missa det

Jag älskar dig

Du e best på att sjunga och så e du söt

haha

Love you !!

2009-02-01 @ 17:11:16
Postat av: Ida Filppu

Du är grymt bra på att sjunga!:), träffade dej igår i Ludvika.. det var jag som tog kort på dej men jag vart så sur för min kamera börja dampa..:/, men tillslut fick jag ju iaf ett kort på dej!:) haha, hoppas vi träffas igen! Älskar deej!<3

2009-02-02 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback