Däckad

jag har i princip däckat här i sängen, men försöker att skriva ihop några ord ändå. Är nu klar för dagen! Har varit igång sedan 6tiden imorse och haft en härlig dag med massa roliga jobb! Det är så det ska vara, jag älskar att jobba! Min dator vill inte samarbeta med mig just nu. Så det är väl lika bra att jag lägger mig på riktigt för att sova. Halvsover redan spm sagt var. Med halva ögat, vänta nu. Skrev jag precis halva ögat? HAHAHA. jisses, verkligen dags att sova. Menade såklart ena ögat halvt öppet, det andra sover redan. 

Nu blev det lite flummigt. Nu sover jag istället, ger upp. Skriver mer imorgon istället!

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Janet Leon

Haha jag tänkte inte ens på "halva ögat", det lät så naturligt, fatta totalt. ho ho talk 2moow

Postat av: Anonym

Den gammla Alice är tillbaks!:)

2009-08-28 @ 07:31:54
Postat av: Anonym

lol

2009-08-28 @ 08:00:49
Postat av: Anonym

puss

2009-08-28 @ 11:18:15
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Haha halva ögat. :D

2009-08-28 @ 14:51:31
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback